Iranian Agriculture News Agency

بیانیه سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان در هفته جهاد کشاورزی

کشاورزان گنج های خدا روی زمین اند. امام جعفر صادق"ع"

بیانیه سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان در هفته جهاد کشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمان، بیست‌وهفتم خردادماه سالروز تاسیس جهادسازندگی بفرمان حضرت‌امام(ره) می‌باشد. در این راستا از بیست‌ویکم الی بیست‌وهفتم خردادماه به نام هفته جهادکشاورزی نامگذاری شده است. امروزه شاهد هستیم که اهمیت بخش کشاورزی در استقلال اقتصادی و به ویژه استقلال سیاسی کشور، هر سال بیش از پیش نمود پیدا می‌کند. چرا که تحریم‌های ظالمانه و پیدایش بحران کرونا نشان داد که این بخش بر خلاف سایر بخشها و فعالیت های اقتصادی همچون مشاغل صنعتی و خدماتی از شکنندگی و آسیب پذیری بسیار کمتری برخوردار است. اکنون در هفته پربرکت جهادکشاورزی جا دارد زحمات و تلاش‌های بی‌دریغ کلیه دست‌اندرکاران این حوزه به خصوص قشر نجیب و زحمتکش کشاورزان و تولیدکنندگان این بخش که بدون شک نقش به سزایی و به عبارتی نقش اصلی را در تحقق استقلال اقتصادی و منویات مقام معظم رهبری ایفا می‌نمایند، تقدیر نمائیم.

ما کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان با گرامیداشت این ایام فرخنده،با تقویت روحیه جهادی و همکاری و تعامل بامتخصصان، نخبگان، پیشروان و پیشکسوتان بخش کشاورزی با خدای خویش پیمان می بندیم و با تأسی از آموزه های قرآنی و دینی وتوجه به فرهنگ و روحیه جهادی و توسعه آن در جامعه در جهت حفظ ارزش ها ،خدمت رسانی به مردم عزیز و افزایش تولید در راه خودکفایی کشاورزی بیش از پیش کوشا خواهیم بود و شعار و فرمان تاریخی امام راحل در خرداد سال 1358 با عنوان همه با هم جهادسازندگی  را هیچگاه فراموش نخواهیم کرد، چرا که این شعار هم در توسعه بخش کشاورزی وهم در رفع محدودیت های روستایی و هم در هشت سال دفاع مقدس برگ های زرینی را در تاریخ کشورمان رقم زد .

و اینک نیز همگی در برهه ای دیگر وظیفه داریم،همگی با آگاهی در انتخابات روز 28 خرداد حضور یافته تا ان شاء الله برگ زرین دیگری در تقویم انقلابمان ثبت نمائیم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید