Iranian Agriculture News Agency

حضرت امام خمینی قدس سره شریف مزه حاکمیت اسلامی را به مردم چشاند

همایش مدیریت، فرهنگ جهادی و بصیرت افزایی با حضور سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله کرمان، رئیس سازمان ، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان ومسئولین دفاتر نمایندگی ولی فقیه در ادارات تابعه، مدیران سازمان و ادارات تابعه و کلیه همکاران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمان، در این همایش سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: حضرت امام خمینی قدس سره شریف حاکمیت اسلامی را به مردم چشاند و هم حکومت اسلامی را به کشورهای دیگر صادر کرد.

وی افزود: مجاهدین جهادگر همواره در صحنه های جنگ حاضر بودند و برای ایجاد سنگرجانپناه رزمندگان، شهید دادند و یکبار هم سستی از خود نشان ندادند و در صحنه ماندند و در سخت ترین نبردها مجاهدین جهادگر دوشادوش ارتش و سپاه بودند.

سردار معروفی ابراز داشت: اقتصاد و معیشت مردم نباید سیاسی شود بلکه این امر در حوزه فراملی است و رشد، توسعه و نگهداری بخش اقتصاد معیشتی همواره باید در راس امور و فارغ از هرجناحی باشند.

وی تصریح کرد:ترور سردار سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی حماقت بود وهمین که  بزرگترین مراسم برای تشیع ایشان گرفته شد نشان داد اسلام زنده است و این انقلاب، انقلاب ناب محمدی است.

وی با بیان اینکه صاحب این انقلاب خداست، افزود: مردم ما در 9 دی ماه88  تاریخ را تغییر دادند و این امت دیگر نمی گذارند کربلا تکرار شود و حاج قاسم سلیمانی پرورش یافته مکتب دین اسلام بود که با تأسی از امام حسین(ع) راه خود را پیدا کرده بود و ما سربازان این نظام و دین هستیم.  

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید