Iranian Agriculture News Agency

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی:

وزارت جهاد کشاورزی، وزارت معیشت مردم است

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با تاکید بر اینکه این وزارتخانه وزارت معیشت مردم است و این امر بر همه چیز اولویت دارد، گفت: فرا رسیدن هفته جهاد کشاورزی را به کارشناسان، مدیران و مسئولین جهاد کشاورزی که با یاری دستان پینه بسته کشاورزان در تامین امنیت غذایی گام بر می دارند، تبریک عرض می نمایم.

وزارت جهاد کشاورزی، وزارت معیشت مردم است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، سیدرضا تقوی روز پنج شنبه بیستم خردادماه در سفر به استان فارس ابراز کرد: فارس به لحاظ فرهنگی، تنوع اقلیمی، تنوع محصولات کشاورزی و نقشی که در تولید کشور ایفا می کند، یک ایران کوچک است.

به گفته وی؛ فارس یکی از استان های بسیارتاثیرگذار در طول تاریخ  بوده است و در طول دوران انقلاب هم استعدادهای برجسته انسانی، شخصیت های والا، مردم مومن و متدین این استان نقش بسیار مهمی در انقلاب داشته و دارند.

این مقام مسئول  با اشاره به قرار گرفتن در آستانه هفته جهاد کشاورزی، ابراز کرد: یاد همه شهدای جهاد و به خصوص سنگرسازان بی سنگر را گرامی می داریم، بزرگوارانی که در دفاع مقدس دوشادوش رزمندگان اسلام و نیروهای مسلح تلاش کردند و حتی با تشکیل خاکریزها  جلوتر از رزمندگان حرکت می کردند.

این روحانی با بیان اینکه برخی از رزمندگان در جبهه های جنگ به فیض شهادت نائل شدند و برخی پس از تحمل سال ها درد و رنج جانبازی شهید شدند، افزود: جمعی از آنها که برف پیری بر سر و صورتشان نشسته است مایه برکت هستند و امیدوارم مسئولان و دست اندرکاران حوزه وزارت جهاد کشاورزی قدر این عزیزان را به عنوان سرمایه های این بخش بدانند.

 تقوی با اشاره به اینکه زندگی بعضی از این عزیزان در تنگنا و با سختی اداره می شود چرا که پایه های حقوقی بسیار پایینی دارند، اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم توانست سطح حقوق کارکنان زحمتکشی را که در سطح پایین بودند افزایش بدهد و امیدواریم در آینده هم  به این افراد کمک شود.

حضور در پای صندوق های رای یعنی سرنوشت سازی

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی بیان کرد: ملت سرافزار ایران اسلامی در جریان یک حماسه سیاسی و ملی قرار گرفتند و به زودی با حضور خود در پای صندوق های رای این حماسه ملی را رقم می زنند و اقتدار نظام را برای چندمین بار به نمایش می گذارند.

وی یکی از دلایل سفر به استان فارس  را شرکت در جلسه علما و روحانیت این استان با هدف هم اندیشی به منظور ترغیب جامعه به مشارکت حداکثری در انتخابات عنوان کرد و افزود: مقام معظم رهبری دامت برکاته در سخنرانی های اخیرشان تذکر دادند و تاکید کردند که همه به پای صندوق های رای بیایند چرا که حضور حداکثری به دشمنان پیام می دهد که ملت ما در صحنه حضور دارند دوستان را به مقاومت در برابر استکبار دلگرم می کند.

این روحانی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری فرمودند حتی کسانی که من را هم قبول ندارند در پای صندوق های رای حاضر شوند، اضافه کرد: حضور در پای صندوق های رای یعنی ما می خواهیم برای کشورمان سرنوشت ساز باشیم و می خواهیم رای دهیم تا مسیر آینده کشورمان را مشخص کنیم.

وی اظهار کرد: معیار انتخاب اصلح را امامین انقلاب بیان کردند بنابراین براساس همان معیارها فرد مورد نظر را انتخاب کنید و برای انتخاب هر فرد باید روز قیامت در پیشگاه عدل الهی دلیل داشته باشید.

تقوی با بیان اینکه باید چشم و گوشمان را باز کنیم و خوب انتخاب کنیم، افزود: فرآیند انتخابات در مدت زمان کوتاهی صورت می گیرد اما تاثیر این فرآیند تا چهارسال می ماند و اولین قربانی انتخاب بد، خود انتخاب کنندگان هستند.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: امیدوارم روز جمعه 28 خرداد همه پای صندوق های رای بیایند و آن همایش و اقتدار ملی را نشان دهند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید