Iranian Agriculture News Agency

بیانیه سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی به مناسبت هفته جهاد کشاورزی

کشاورزی محور توسعه بوده و توجه به این بخش تضمین کننده استقلال و رهایی از وابستگی به بیگانگان، ایجاد اشتغال وسیع و پایدار و امنیت غذایی جمعیت رو به افزایش کشور است.

بیانیه سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی به مناسبت هفته جهاد کشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان خراسان شمالی، اهمیت کشاورزی، اشتغال و توسعه در استقلال کشور موجب شد که بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در بدو تشکیل جمهوری اسلامی با فرمان تاریخی خود در 1358/3/27دستور تشکیل جهاد سازندگی را دادند. این فرمان منشا برکاتی در روستاها و جبهه های جنگ تحمیلی گردید. همین امر موجب گردیده که همه ساله این ایام  بعنوان  هفته جهاد کشاورزی گرامی داشته شود. جا دارد این زمان را همچنان پاس داشته و به تولید کنندگان پرتلاش بخش کشاورزی خدا قوت گفته و زحمات کشاورزان و دامداران عزیز را ارج نهاده و از اینکه در برهه های مختلف با جهاد خود کشور را از وابستگی رهانده و باوجود مشکلات ناشی از خشکسالی ها و تحریم های ظالمانه در راستای سیاست های اقتصادی کشور گام موثر و مفید برمی دارند، قدردانی کنیم.

تلاش بهره برداران مبتنی بر دانش و سیاستهای اعمال شده توسط وزارت متبوع و به تبع آن فعالیت های خانواده بزرگ کشاورزی استان نوید بخش تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها در سال زراعی جاری است که گامهای اساسی و مهمی در جهت رشد اقتصادی و حمایت از توسعه پایدار و اشتغال مفید در مناطق روستایی و عشایری و اجرای منویات مقام معظم رهبری در راستای تحقق جهش تولید داشته که از این حیث خداوند بزرگ را شاکریم. 

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سنگرسازان بی سنگر جهاد سازندگی در دوران هشت سال دفاع مقدس، فرا رسیدن این هفته را به تمامی جهادگران عرصه کشاورزی و به ویژه همکاران خدوم، تولیدکنندگان و بهره برداران تلاشگر بخش کشاورزی تبریک و تهنیت عرض نموده و از کلیه عزیزان که در جهت اعتلای کشور

و توسعه پایدار بخش کشاورزی منطقه تلاش می کنند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید