Iranian Agriculture News Agency

نقش موثر صدا و سیما در انتقال دانش کشاورزی به جامعه و کشاورزان

تجلیل از هاله فرشاد گوینده برنامه رادیویی کندیمیز به عنوان گوینده برتر کشور

طی مراسمی از هاله فرشاد گوینده برنامه رادیویی کندیمیز صداوسیمای مرکز استان آذربایجان شرقی که در دهمین جشنواره ملی رسانه های کشاورزی ( شهید آوینی) به عنوان گوینده برتر کشور انتخاب و تندیس، لوح تقدیر و جایزه این بخش را از آن خود نموده بود تجلیل شد.

تجلیل از هاله فرشاد گوینده برنامه رادیویی کندیمیز به عنوان گوینده برتر کشور

طی مراسمی با حضور رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی  و مدیران صداوسیمای مرکز استان آذربایجان شرقی لز سرکارخانم هاله فرشاد گوینده برنامه رادیویی کندیمیز صداوسیمای مرکز استان آذربایجان شرقی که در دهمین جشنواره ملی رسانه های کشاورزی ( شهید آوینی) به عنوان گوینده برتر کشور انتخاب و تندیس، لوح تقدیر و جایزه این بخش را از آن خود نموده بود تجلیل شد.

 اکبر فتحی در این مراسم با بیان اینکه صدا و سیما با تهیه برنامه های آموزشی و کارشناسی شده می تواند در توسعه و تولید محصولات کشاورزی نقش بسزای ایفا کند گفت: حوزه عمل و ساختار کلی وزارت جهاد کشاورزی ترویج کشاورزی بوده و هر چه بتوانیم دانش جدید را در داخل واحدهای تولیدی و محیط روستاها توسعه دهیم، احتمال افزایش تولید در بخش کشاورزی بیشتر خواهد بود.

وی به جایگاه صداوسیما در اطلاع رسانی و انتقال دانش جدید به مردم و کشاورزان تاکید کرد و گفت: صداوسیما با تهیه برنامه های آموزشی و کارشناسی شده توسط سازمان جهاد کشاورزی می تواند در توسعه و تولید محصولات کشاورزی نقش بسزای ایفا کند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان به کسب رتبه نخست خانم هاله فرشاد در دهمین جشنواره ملی رسانه های کشاورزی (شهیدآوینی) به عنوان گوینده برترکشوراشاره کرد و گفت: جای خوشحالی است افرادی که در حال خدمت گذاری به بخش کشاورزی هستند، عناوین و موفقیت های متعدد کسب می کنند.

 وی با بیان اینکه برنامه رادیویی کندیمیز  با حضور کارشناسان سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی و ادارات تابعه این سازمان در استودیو یا روستاهای استان و مصاحبه با کارشناسان محلی ضبط می شود، افزود: بررسی مسائل و مشکلات روستائیان محترم به موضوعات مرتبط در محیط‌ های روستایی امری ضروریست که می تواند ارتباط بین کشاورزان و سازمان جهاد کشاورزی استان را عمیق تر کند.

قائم مقام صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی نیز در این مراسم با بیان اینکه صدا و سیما وظیفه دارد در حوزه کشاورزی آموزشها، هشدارها و دانش جدید را با برگزاری برنامه ها مختلف به کشاورزان انتقال دهد به اهمیت حوزه کشاورزی و نقش و تاثیر آن در جامعه تاکید کرد و گفت: وزارت جهاد کشاورزی و سازمان های آن دارای زیربخش ها و مدیریت های زیادی است و نقش آن در جامعه با توجه به تامین امنیت غذایی، بسیار حساس می باشد و صدا و سیما همواره تلاش می کند با اطلاع رسانی اخبار دقیق و به روز رسانی شده، جامعه و کشاورزان را از آخرین رویدادها و اتفاقات مطلع کند.

 سیدمحمدحسین آل‌هاشم، افزود: صداوسیما علاوه بر مشارکت در اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم، وظیفه دارد در حوزه کشاورزی آموزشها، هشدارها و دانش جدید را با برگزاری برنامه ها مختلف به کشاورزان انتقال دهد.

وی با تاکید بر اجرای برنامه های مشارکتی گفت: با توجه به اهمیت بخش کشاورزی در چند سال اخیر و تاثیر صداوسیما بر توسعه تولیدات کشاورزی، لازم است بیش از پیش روابط بین صدا و سیما و سازمان جهاد کشاورزی توسعه و بهبود یابد.

گفتنی است در پایان این مراسم که دکتر مهدی راثی معاون صدای مرکز استان آذربایجان شرقی نیز حضور داشت از سرکارخانم هاله فرشاد گوینده برنامه رادیویی کندیمیز صداوسیمای مرکز استان آذربایجان شرقی که در دهمین جشنواره ملی رسانه های کشاورزی ( شهید آوینی) به عنوان گوینده برتر کشور انتخاب و تندیس، لوح تقدیر و جایزه این بخش را از آن خود نموده بود با اهدای لوحی توسط رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی  تجلیل شد.

 

 

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید