Iranian Agriculture News Agency

سرپرست مدیریت امور اراضی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی مطرح کرد:

اجرای 514 مورد قلع و قمع ابنیه و مستحدثات غیر مجاز اراضی کشاورزی در آذربایجان غربی

سرپرست مدیریت امور اراضی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی گفت : در سال گذشته به تعداد 514 مورد ابنیه و مستحدثات غیر مجاز اراضی کشاورزی به استناد تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی و احکام صادره قطعی، قلع و قمع به حالت اولیه اعاده شد.

اجرای 514  مورد قلع و قمع ابنیه و مستحدثات غیر مجاز اراضی کشاورزی در آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان غربی، رضا احمد نژاد ، اظهار کرد: در سال 99 از تعداد 3 هزار و 636 مورد در سطح 541 هکتار تغییر کاربری غیر مجاز شناسایی شده ، برای تعداد دو هزار و145 فقره اخطار توقف عملیات صادر شده است .

وی افزود:در این راستا تعداد 102مورد قلع و قمع نیز به استناد احکام صادره قطعی به مساحت بیش از 10 هکتار و تعداد 412 فقره نیز به استناد تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری راضی کشاورزی در سطح بیش از 20 هکتار اجرا شده است.

سرپرست مدیریت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان با تاکید بر لزوم مشارکت همگانی در جلوگیری از تخریب اراضی کشاورزی و عرصه های ملی ، از بهره‌برداران و دوستداران طبیعت خواست در کنار حفاظت از عرصه‌های طبیعی و کشاورزی در صورت مشاهده هرگونه تخریب و دخل و تصرف در اراضی ملی مراتب را از طریق شماره تلفن رایگان ۱۵۰۴ مرکز فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی استان و در اراضی کشاورزی با خط ارتباطی ۱۳۱ با مرکز فرماندهی یگان حفاظت از اراضی کشاورزی استان به‌صورت شبانه‌روزی اطلاع دهند. 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید