Iranian Agriculture News Agency

افزایش تولید و ساماندهی سفره مردم از اهداف انقلاب است

همایش مدیریت، فرهنگ جهادی و بصیرت افزایی با حضور سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله کرمان، عباس سعیدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان، حجه الاسلام والمسلمین قاسمی زاده مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان ومسئولین دفاتر نمایندگی ولی فقیه در ادارات تابعه، مدیران سازمان و ادارات تابعه و کلیه همکاران برگزار شد.

افزایش تولید و ساماندهی سفره مردم از اهداف انقلاب است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمان، در این همایش عباس سعیدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان بیان داشت: 27 خرداد سال 58 به دستور بنیان گذار جمهوری اسلامی، جهاد ساز تشکیل شد که هدف آن کمک رسانی به مناطق روستائی و محروم بود و در زمان جنگ نیز در کنار ارتش و سپاه در خط مقدم جبهه، جهادگران حضور داشتند.

وی با بیان اینکه سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان 114 شهید گرانقدر تقدیم انقلاب کرده و 462 جانباز ، 44 آزاده داشته و 15000 داوطلب نیرو رابه جبهه اعزام کرده است، افزود: در حال حاضر این سازمان در جبهه رونق اقتصاد و ایجاد اشتغال مشغول به فعالیت می باشد.

عباس سعیدی افزود: در سال گذشته 25000 میلیارد تومان ارزش محصولات کشاورزی شمال استان کرمان بوده است و نقش تامین امنیت غذایی این سازمان بسیار مهم و استراتژیک است.

وی خاطر نشان کرد: در سال جاری بدون در نظر گرفتن جنبه های سیاسی، لازم است به پای صندوق های رای رفت و با تمام توان در شهرستانها از این امر حمایت می نمائیم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید