Iranian Agriculture News Agency

رئیس جهاد کشاورزی فارس:

متقاضیان توسعه گلخانه مورد استقبال قرار می گیرند

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با تاکید بر اینکه از سرمایه‌گذاران در زمینه کارهای متراکم تولیدی از جمله گلخانه ها استقبال می شود، گفت: به منظور اقتصادی کردن کشاورزی در محدودیت های شرایط آب و هوایی و به ویژه آب در استان فارس، ناگزیر به حرکت به سمت شرایط متراکم تولید و افزایش تولید در واحد سطح هستیم.

متقاضیان توسعه گلخانه مورد استقبال قرار می گیرند

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، احمد طمراسی در حاشیه ستاد ویژه توسعه گلخانه های استان فارس، تصریح کرد: گلخانه ها در این استان از نظر شرایط اقلیمی مناسب، نزدیکی به بازار مصرف و تخصص و تجربه خوبی که کشاورزان ما در این زمینه دارند، دارای مزیت‌های بالایی است.

به گفته وی؛ پروژه های گلخانه ای به صورت بافت هایی که مدیریت شرایط اقلیمی در آن قابل کنترل باشد یکی از مزیت ها و فرصت های جدیدی است که در  دستور کار وزارت جهاد کشاورزی و سازمان جهاد کشاورزی استان قرار دارد.

طمراسی با بیان اینکه در سال جاری توسعه کشت در محیط های کنترل شده در سطح 370 هکتار در دستور کار قرار دارد، افزود: البته بدون محدودیت از سرمایه گذاری در این زمینه استقبال می شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با اشاره به اینکه در نشست ستاد ویژه توسعه گلخانه های استان فارس،  به منظور تسهیل سرمایه گذاری در این زمینه تصمیمات خوبی گرفته شد، ابراز کرد: استفاده از ظرفیت های آب شیرین کن در مجموعه ها، شرایطی که حوزه‌های عوارض ساخت و ساز گلخانه را در بر می گیرد و موضوعات مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید