Iranian Agriculture News Agency

مختاری تاکید کرد:

نقش مدیران سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی در موفقیت روابط عمومی

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: نقش مدیران سازمانی در ایجاد انگیزه و تلاش مضاعف در حوزه روابط عمومی غیرقابل انکار است.

 نقش مدیران سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی  در موفقیت روابط عمومی

 به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، سید علی مختاری در جلسه تقدیر از همکاران روابط عمومی سازمان و شهرستان ها به جهت کسب رتبه برتر و پیشگام کشور که با حضور اکبر فتحی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد، به نقش مدیران سازمان ها و معاونین تاکید کرد و گفت: همانگونه که همکاران روابط عمومی در عرصه های مختلف و بخش های تخصصی در راستای اهداف سازمانی تلاش می کنند تا بیشترین ارتباط را با مردم ایجاد کنند و اخبار بخش کشاورزی را با روش های مختلف به صورت سمعی و بصری به جامعه اطلاع رسانی کنند، مدیران باید با هدایت ها و حمایت های خود دشواری ها را کاسته و راههای موفقیت را هموار کنند و با ایجاد انگیزه در همکاران روابط عمومی ، تلاش آنها را دوچندان کنند.

وی افزود: خدمت به خلق، خدمت به خداست و روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی با انتقال اطلاعات و اخبار به روز رسانی شده و دقیق به مردم و کشاورزان به وظیفه خود عمل می کنند و جامعه را آگاه می سازند.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان به نقش مدیران در موفقیت روابط عمومی اشاره نموده و گفت: روابط عمومی قوی ، موفقیت سازمان را به همراه دارد .

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید