Iranian Agriculture News Agency

تهیه پیش نویس تفاهم نامه سه جانبه با کارمزد صفر درصد

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی و دکتر قنبری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی با مهندس طهماسبی مدیرعامل سازمان تعاون روستایی کشور و خردمندی مدیر شبکه توسعه اجتماعی بانک رسالت پیرامون تهیه پیش نویس تفاهم نامه همکاری در قالب کانونها، تشکلها و اتحادیه های بخش کشاورزی دیدار کردند.

تهیه پیش نویس تفاهم نامه سه جانبه با کارمزد صفر درصد

به گزارش خبرنگار ایانا در خراسان شمالی، در این جلسه موضوعاتی در حوزه تولید، اشتغالزایی و بازاریابی بخصوص با رویکرد کارآفرینی در بخش کشاورزی مطرح و بحث و تبادل نظر شد.

 پیش نویس این تفاهم نامه همکاری در چند روز آینده قطعی و نهایی خواهد شد و به امضای استاندار خراسان شمالی، مدیرعامل بانک رسالت و مدیر عامل تعاون روستایی کشور به عنوان تفاهم نامه سه جانبه مورد بهره برداری قرار میگیرد .

در این جلسه استان خراسان شمالی به عنوان پایلوت در نظر گرفته شد و تاکید گردید درچندین آیتم در قالب اتحادیه دامداران برای دام سبک ، اتحادیه زنبورداران برای زنبور، اتحادیه تعاونی های روستایی برای انگور و فراورده های آن و زعفران در اولویت قرار گیرند. در صورتی که رویکرد کارآفرینی باشد تسهیلات با نرخ صفر درصد و در موضوعات دیگر نیز با نرخ قرض الحسنه پیش بینی خواهد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید