Iranian Agriculture News Agency

به مناسبت هفته جهاد کشاورزی انجام می شود؛

افتتاح و کلنگ زنی 6 پروژه کشاورزی در بابل/ سرمایه گذاری 490 میلیاردی

مدیر جهاد کشاورزی بابل گفت: همزمان با گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی 6 پروژه زیربنایی، خدماتی و تولیدی با اعتبار 494 میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

افتتاح و کلنگ زنی 6 پروژه کشاورزی در بابل/ سرمایه گذاری 490 میلیاردی
به گزارش خبرنگار ایانا در مازندران، محسن علی‌گل‌زاده گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی «21 تا 27 خرداد » 6 پروژه زیربنایی، خدماتی و تولیدی با حضور مسوولان استانی و شهرستانی با اعتبار 494 میلیارد ریال در شهرستان بابل افتتاح و کلنگ زنی  می شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل تصریح کرد: پروژه های افتتاحی با 24 میلیارد و 80 میلیون ریال اعتبار از محل تامین اعتبارات ملی، استانی و استفاده از تسهیلات به بهره برداری خواهد رسید.

وی پروژه های افتتاحی را شامل یک طرح تجهیز و یکپارچه سازی اراضی شالیزاری به مساحت 11.8 هکتار در روستای مومن آباد با اعتبار 7 میلیارد و 380 میلیون ریال، یک طرح احداث کانال بتنی مستطیلی به طول 335 متر در روستای میرود پشت با اعتبار هزینه شده 4 میلیارد و 200 میلیون ریال و حفر و کف شکنی یک حلقه چاه زراعی در روستای پاری کلا با اعتبار 2 میلیارد و 500 میلیون ریال اعلام کرد. 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل افزود: احداث گلخانه لیمو ترش به مساحت یک هزار و 500 مترمربع در روستای کلهودشت با اعتبار 10 میلیارد ریال و استفاده از تسهیلات 3 میلیارد و 200 میلیون ریالی و پیش بینی تولید 10 تن در سال از دیگر پروژه های افتتاحی هفته جهاد کشاورزی در بابل است.

علی‌گل‌زاده تصریح کرد: با بهره برداری از پروژه های افتتاحی، 119 خانوار در 3 روستا از مزایای آن بهره مند می شوند و برای 3 نفر اشتغالزایی می شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل پروژه های کلنگ زنی در ایام گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی سال جاری را احداث کارخانه شالیکوبی و بسته بندی برنج در روستای کبودکلا با مساحت 24 هزار و 259 مترمربع با سرمایه گذاری 450 میلیارد ریال و ظرفیت سالانه 77 هزار و 500 تن و ایجاد اشتغال برای 21 نفر و احداث گلخانه گل و گیاه در روستای اله چال در سطح 0.2 هکتار با سرمایه گذاری 20 میلیارد ریال برای پرورش گل و گیاه تجاری برشمرد.

 

 

 

 

 
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید