Iranian Agriculture News Agency

فتحی در گفتگو با ایانا خبر داد:

مردم حامی همیشگی جهاد کشاورزی

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: هرچه فاصله بین مسئولان ومردم کمترشده، مردم پشتیبانی خود را از برنامه‌های سازمان دریغ نکرده‌اند .

مردم حامی همیشگی جهاد کشاورزی

 

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی در حاشیه برگزاری این ملاقات عمومی با مراجعان در گفتگو با خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی با اشاره به نقش موثر ارتباط مستقیم مسئولان با مردم اظهار کرد: وظیفه هر مسئولی در هر رده، پاسخگویی و تسریع در رسیدگی به مشکلات و خواسته‌های منطقی مردم و خدمات‌گیرندگان از آن سازمان است، بنابراین به تجربه‌ دیده‌ایم که هر چه فاصله بین مسئولان و مردم کم‌تر شده، همواره مردم در کنار مسئولان در سخت‌ترین شرایط همراهی و پشتیبانی خود را از برنامه‌های آن دستگاه و سازمان دریغ نکرده‌اند، بنابراین شنیدن خواسته‌ها و مشکلات مردم به‌ صورت مستقیم و رودررو بیش از آنکه فرصتی برای مراجعان باشد، ظرفیتی مغتنم برای مسئولان است و باید از این فرصت به نحو شایسته برای همراهی هر چه بیش‌تر مردم بهره‌برداری کرد.

لازم به ذکر است در این نشست که با حضور  حسن ایمانی مدیر بازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان و  وحید کاظم زاده رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی انجام گرفت به مشکلات و مسائل بهره برداران و مراجعین محترم رسیدگی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

گفتنی است جلسه هفتگی ملاقات مردمی رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی هر هفته در روزهای چهارشنبه از ساعت 12 ظهر تا 15 بعدازظهر برگزار می‌شود و در سایر روزها نیز بنا بر ضرورت دیدار عمومی صورت می گیرد.

 پیگیری مشکلات بهره برداران و جلب رضایتمندی شهروندان، ارتباط رودرو و بدون واسطه مردم با ریاست سازمان، تکریم ارباب رجوع از اهداف برگزاری جلسات دیدار مردمی است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید