Iranian Agriculture News Agency

بررسی روند رصد و پایش نهاده های کشاورزی خراسان رضوی

قائم مقام سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی در جلسه بررسی روند رصد و پایش نهاده های کشاورزی استان، که با حضور اعضا در محل سالن جلسات سازمان برگزار شد بر بکارگیری همه ظرفیت ها و امکانات جهت نظارت هر چه بیشتر و دقیق تر بر فرآیند تأمین و توزیع نهاده های کشاورزی و دامی تاکید کرد.

بررسی روند رصد و پایش نهاده های کشاورزی خراسان رضوی

به گزارش خبرنگار ایانا در خراسان رضوی، در این جلسه مسئولان و کارشناسان حاضر در جلسه به تشریح دستور العمل های ابلاغی در این حوزه پرداخته و با ارائه گزارشات عملکرد کار مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

جواد اسماعیلی  اظهار داشت: ارائه نحوه پایش وکنترل قیمت ها ، ارائه شرح فعالیت ها؛ مغایرت ها و فرآیند بررسی نهاده های دامی و طیور، ارائه شرح فعالیت ها واقدامات در رصد و پایش سم، ارائه نحوه رصد وپایش کود و توزیع آن توسط شرکت خدمات حمایتی وگزارش روند جوجه ریزی، تولید و توزیع مرغ و تخم مرغ موضوعاتی است که باید در اولویت کاری این کارگروه قرار گیرد.

وی افزود:در پیگیری های انجام شده توسط گروههای نظارت سازمان با همکاری بسیج مغایرتهای در توزیع نهاده ها احصا کردیده است که باید پیگیری و مورد آسیب شناسی قرار گیرد.

قائم مقام سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی تاکید کرد:فرایند پی گیری مغایرت ها در موضوع رصد و پایش شهرستان ها به عنوان ارزشیابی در طرح ارتقاء بهره وری مورد ارزیابی قرار گیرد.

اسماعیلی به تعیین تکلیف روزانه واحدهای مرغداری شاره کرد و ادامه داد: واحد هایی که سن گله آنها بیش از 45 روز بوده و تخلیه آنها در سامانه کامل نشده است، مسئولین باید با حضور در محل مرغداری حداکثر ظرف مدت 24 ساعت مجوز حمل به کشتارگاه را صادر نمایند.

وی افزود در صورت عدم وجود مرغ در سالن باید ضمن معرفی واحد به مراجع نظارتی مشخصات واحد برای قطع امکان جوجه ریزی و دسترسی به نهاده در دوره بعدی به معاونت تولیدات دامی اعلام شود.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید