Iranian Agriculture News Agency

در نشست قرارگاه حیدریون عنوان شد:

خوزستان پیشگام در اسقرار فرماندهان حیدریون در کشور

مسئول قرارگاه حیدریون وزارت جهاد کشاورزی ضمن اشاره به اهمیت و جایگاه خوزستان در بخش کشاورزی کشور گفت: به دلیل اهمیت، استان خوزستان اولین استانی است که فرماندهان حیدریون در تمام شهرستان های آن مستقر شده اند.

خوزستان پیشگام در اسقرار فرماندهان حیدریون در کشور

به گزارش خبرنگار ایانا درخوزستان: خدارحم امیری زاده رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان  در نشست قرارگاه حیدریون گفت : ما در بخش تامین امنیت غذایی مسئول سفره های مردم هستیم و باید با تفکر خوب و انقلابی و صادقانه این ماموریت را انجام دهیم. 

وی افزود: اقدامات داوطلبانه و جهادی کارهای بزرگی بود که در این نظام مقدس به یادگار ماندند و به کشورهای مسلمان و غیر مسلمان صادر شدند بنابراین برای انجام چنین اقداماتی تهذیب نفس داشت.

امیری زاده با بیان اینکه ما یکی از دو بال انقلاب هستیم و نباید اجازه دهیم نام جهاد از یاد برده شود اظهار داشت: جهاد و بسیج فقط لباس نیست بلکه یک تفکر و اندیشه خداپسندانه است که شاید در وجود هرکسی متبلور نشود. 

وی بر توسعه قرارگاه حیدریون و ترغیب دیگران برای عضویت در این قرارگاه تاکید کرد.

در ادامه مسئول قرارگاه حیدریون وزارت نیز در این نشست گفت: استان خوزستان ۴۰ درصد منابع امنیت غذایی کشور را تامین می کند و مهد سردارانی همچون جهان آراست که فرهنگ مقاومت را نهادینه کرد.

ابراهیمی اضافه کرد: اگر مهندسی جهاد نبود انتهای جنگ به شیوه دیگری رقم می خورد. 

وی با بیان اینکه قرارگاه حیدریون با رویکرد تخصصی در حوزه کشاورزی در روستاها و عشایر شکل گرفته است تصریح نمود: ۱۵ هزار بسته کمک مومنانه در قالب قرارگاه حیدریون در روستاهای محروم توزیع شد همچنین ۵ واحد مسکونی آسیب دیده از سیل ۹۸ نیز در دست ساخت است که یک واحد آن تحویل شده است .

ابراهیمی مبارزه با آفات ،امنیت غذایی را نیز از دیگر اقدامات انجام شده توسط قرارگاه حیدریون دانست و اظهار داشت : به دلیل اهمیت، استان خوزستان اولین استانی است که فرمانداران حیدریون در تمام شهرستان های آن مستقر شده اند.

در پایان این نشست به 5 نفر به عنوان مدیران حیدریون شهرستان های باغملک، آبادان، اندیکا ، دزفول و اهواز حکم انتصاب اهدا شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید