Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی نکا خبر داد

جوجه ریزی دو میلیونی در مرغداری های نکا

مدیر جهاد کشاورزی نکا گفت: دو ماهه بهار امسال طی 98 مجوز جوجه ریزی در واحدهای پرورش مرغ گوشتی مجاز نکا، 2 میلیون و 26هزار قطعه جوجه ریزی انجام شد.

جوجه ریزی دو میلیونی در مرغداری های نکا

به گزارش خبرنگار ایانا در مازندران، سید شبر موسوی گفت: دو ماهه بهار امسال طی 98 مجوز جوجه ریزی در واحدهای پرورش مرغ گوشتی مجاز شهرستان نکا، تعداد دو میلیون و 26 هزار و 600 قطعه جوجه ریزی انجام شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نکا افزود: ارتقاء ساختار بهداشتی مرغداری ها و استفاده از تکنولوژی مدرن در کنار رعایت مقررات بهداشتی و قرنطینه ای می تواند ضمن افزایش بهره وری و کاهش بیماری ها، ارتقای امنیت غذایی را به دنبال داشته باشد.

وی تصریح کرد: تعداد واحدهای پرورش مرغ گوشتی شهرستان نکا 203 واحد است و اخذ مجوز جوجه ریزی در واحدهای مرغداری گوشتی برای همه مرغداران الزامی است و مرغداران موظف به مراجعه به تعاونی شهرستان و دریافت مجوز برای جوجه ریزی و ‌ثبت اطلاعات هستند.

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نکا درخاتمه گفت: کنترل و تنظیم جوجه ریزی و تولید مرغ، ایجاد نظم و ثبات در بازار و ساماندهی تولید، تعیین قیمت مناسب در طول سال و جلوگیری از ضرر و زیان مرغدار، یافتن بازار مناسب و مزیت نسبی برای توسعه صادرات، اقتصادی نمودن واحدهای تولید و افزایش درآمد مرغداران، استمرار تولید و توسعه پایدار در صنعت پرورش طیور، اصلاح ساختار تولید با برنامه ریزی و اطلاع رسانی و کنترل بیماری ها و کاهش تلفات از مزایای ثبت نام در سامانه جوجه ریزی است

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید