Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی ورامین خبر داد:

برخورد با دلالان گندم در شهرستان ورامین

دوتن از دلالان دستگیر شدند

مدیر جهاد کشاورزی ورامین از رصد و پایش مشترک در راستای ساماندهی تحویل گندم تولیدی به مراکز خرید معرفی شده و برخورد با دلالان و واسطه گران در این شهرستان خبر داد.

برخورد با دلالان گندم در شهرستان ورامین

به گزارش خبرنگار ایانا در استان تهران، جهاد کشاورزی شهرستان ورامین به همراه بازرسین پلیس امنیت ،اداره صنعت و معدن و تجارت و نیرو انتظامی و تعزیرات حکومتی شهرستان ورامین در راستای ساماندهی تحویل گندم تولیدی به مراکز خرید معرفی شده و برخورد با دلالان و واسطه گران در قالب کارگروه مشترک به رصد و پایش مشغول اند.

بنائیان با تاکید بر اینکه همه مراکز خرید دولتی استان زنجان آماده تحویل گندم از کشاورزان هستند، افزود: خرید تضمینی گندم در سالجاری فقط توسط مراکز خرید دولتی دارای مجوز رسمی و معتبر از شرکت غله انجام خواهد شد و فعالیت سایر افراد و اماکن فاقد مجوز ممنوع بوده و با متخلفان مطابق با قانون برخورد می شود.

وی ادامه  داد: کشاورزانی که گندم تولیدی خود به مراکز خرید تحت نظر دولت به فروش برسانند در تامین و تحویل نهادهای تولیدی ، کود ، سم و بذر در اولویت خواهند بود.

بنائیان از ممنوعیت خروج گندم از سطح استان خبر داد و افزود: محموله های گندم فاقد مجوز، توقیف و بدون اغماض با متخلفان مطابق با قانون و مقررات برخورد خواهد شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید