Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی مطرح کرد:

کسب رتبه دوم آذربایجان غربی در تولید و اجرای تعهدات تامین گوشت مرغ در کشور

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت : در ارزیابی های اخیر انجام گرفته توسط وزارت جهاد کشاورزی ، آذربایجان غربی رتبه دوم تولید و اجرای تعهدات تولید گوشت مرغ در کشور را کسب کرده است .

کسب رتبه دوم آذربایجان غربی در تولید و اجرای تعهدات تامین گوشت مرغ در کشور

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان غربی، اکبر کرامتی در جلسه شورای هماهنگی مدیران و معاونین سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی که به صورت ویبنار با مدیران جهاد کشاورزی شهرستانها برگزار شد، با تقدیر از زحمات همکاران در ستاد قرارگاه ساماندهی گوشت مرغ استان، اظهار کرد : استان آذربایجان غربی در بسیاری از محصولات کشاورزی از جمله تولید مرغ یکی از قطب‌های مهم کشور به شمار می‌رود و در زمینه مرغ جزو 5 استان معین تامین کننده مرغ در کشور بوده است که مرغ‌های تولیدی علاوه بر تامین  نیاز آذربایجان‌ غربی، نیاز مصرفی استان های همجوار را نیز تامین می‌کند و در این زمینه در طی ماه های گذشته درردیف دومین استان کشور درزمینه تولید و اجرای تعهدات تولید گوشت مرغ قرار گرفته است.

کرامتی با بیان اینکه استان هم از نظر تولید و هم از نظر تعداد زنجیره تولید جزو استانهای شاخص کشور است ، تصریح کرد : باتوجه به تاکیدات مقام عالی وزارت جهاد کشاورزی ، مدیریت تولید گوشت مرغ به صورت قرارگاه فرماندهی بوده که به لحاظ اهمیت موضوع فراتر از وظایف اداری و ستادی باید اجرایی شود.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات پیش رو ادامه داد : حضور پرشور در انتخابات و فراهم کردن زمینه حضور مردم در صحنه انتخابات با ارائه صحیح گزارش عملکرد و اخبار از بخش های تخصصی جهت اطلاع رسانی از دستاوردهای نظام در بخش کشاورزی توسط مدیران ستادی و شهرستانی سازمان ضروری است .

کرامتی اذعان داشت :از مهمترین وظایف مدیران سازمان آگاه سازی مردم از کارها و فعالیت های  انجام شده در بخش کشاورزی است که در این خصوص ضرورت دارد، مدیران سازمانی اخبار امید بخش و شفاف و بدون بزرگنمایی را در رسانه های جمعی منتشر کنند.

وی با تاکید برضرورت ارتقای سلامت اداری و حفظ و حراست از اموال و مقابله با فساد اداری ، بیان کرد : باتوجه به اهمیت تداوم تولید گندم استان ، مبارزه با آفت سن گندم از اولویت های فصل کاری است و با توجه به اینکه  تنها ده روز فرصت مبارزه ببرای سن پوره وجود دارد، ضروری است اهتمام جدی در این زمینه انجام گیرد و گزارش روزانه مبارزه  به مدیریت حوزه ریاست سازمان ارسال شود.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان ادامه داد: در تمامی شئون اداری سازمان مردم باید مورد احترام قرار گیرند لذا موضوع تکریم ارباب رجوع باید به دقت در دستور کار مدیران سازمان باشدو انتظار داریم رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب در سازمان جهاد کشاورزی که بیشترین مراجعین به این بخش بهره برداران کشاورزی است با اهتمام بیشتری اجرایی شود.

کرامتی افزود: باتوجه به کمبود منابع اعتباری، صرفه جویی دربرخی از امورات اداری و کاهش هزینه ها در مدیریت های سازمان ازاهمیت ویژه ای برخوردار است.

این مقام مسئول افزود : دریک سازمان دولتی استراتژیهای کاهش هزینه باید به یک باور عمومی در کارکنان و مدیران تبدیل شود و برنامه های یک سازمان جهت صرفه جویی و کاهش هزینه ها اجرایی شود و در این راستا نیاز است از بهترین پیشنهادات سازنده توسط کارمندان بهره گیری شود.

وی گفت : مدیران و کارکنان با صرفه جویی در مصرف اعتبارات هزینه ای اعم از مواد مصرفی ، حاملهای انرژی و ... ، مدیریت هزینه ها ،  سازمان را در پرداختهای مزایا کمک کنند.

وی اضافه کرد: نیروی انسانی از سرمایه های مهم سازمان است که باتوجه به بازنشستگی های اخیر در سازمان ساماندهی نیروی انسانی مهم و دارای اهمیت است و نیروهای سازمانی باید در حوزه تخصصی خود به کارگیری شوند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت : توجه و اهمیت همکاران سازمان به آراستگی محیط کار و نظم و انظباط  اداری باید در تمامی بخش های محیط های کاری  اجرایی شود.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید