Iranian Agriculture News Agency

بهداد خبر داد:

یک واحد تولید و فروش داروهای دامی تقلبی و غیرمجاز در تبریز کشف و پلمب شد

مدیرکل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی از کشف و ضبط 25 قلم داروی تقلبی و غیر مجاز در یک مغازه پرنده فروشی در تبریز خبر داد.

یک واحد تولید و فروش داروهای دامی تقلبی و غیرمجاز در تبریز کشف و پلمب شد

 به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، امیرحسین بهداد در مصاحبه با خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: یک واحد تولید و فروش غیرمجاز و تقلبی داروهای دامی اعم از خوراک، مکمل و ویتامین ها که اقدام به تولید مکمل و ویتامین های پرندگان زینتی می نمود، کشف و ضبط گردید.

وی افزود: این واحد هیچگونه پروانه فعالیت، پروانه ساخت و مجوزی برای تولید و توزیع اقلام داروئی مکشوفه اخذ ننموده بود و محل کشف داروها یک مغازه پرنده فروشی بود که این محل نیز با دستور مراجع قضایی پلمب گردید.

مدیرکل دامپزشکی استان ادامه داد: طی مکاتباتی که با سازمان دامپزشکی کشور انجام دادیم، تا تمامی این محصولات که به صورت گسترده پخش شده بود از کل کشور جمع آوری گردد.

 بهداد افزود: دامداران و صاحبان حیوانات و پرندگان زینتی حتماً از مراکز مجاز و داروخانه های دامپزشکی که تحت نظارت دامپزشکی استان فعالیت می کنند اقدام به تهیه دارو، مکمل و سایر اقلام داروئی نمایند.

وی در پایان گفت: در استان 4 کارخانه و واحد تولید دارو و سرم سازی داریم که با مجوز و تحت نظارت اداره کل دامپزشکی فعالیت نموده و در مجموع  حدود 42 نوع دارو و مکمل و سرم های دامی در آنها تولید می گردد.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید