Iranian Agriculture News Agency

صبح امروز سه‌شنبه

دومین نشست شورای فرهنگی سازمان جهاد کشاورزی قزوین برگزار شد

دومین نشست شورای فرهنگی جهاد کشاورزی استان قزوین صبح امروز سه‌شنبه با موضوع ارائه گزارش امر به معروف و نهی از منکر و اقامه نماز برگزار شد.

دومین نشست شورای فرهنگی سازمان جهاد کشاورزی قزوین برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، این نشست با حضور و همراهی سرهنگ پاسدار الماس پوریامنش معاون سپاه صاحب الامر (عج) استان، سرهنگ پاسدار قاسمی مسئول سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان، حجت الاسلام علی بهادری مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، معاونین و مدیران سازمان و همچنین مسئولین دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه مدیریت‌ها و ادارات تابعه این سازمان برگزار شد.

ابتدای نشست، سرهنگ پاسدار پوریامنش به اهمیت رویداد انتخابات در سال جاری پرداخت و اظهار داشت: مشارکت حداکثری در انتخابات یک وظیفه همگانی بوده و سرنوشت نظام و انقلاب را تعیین می‌کند.

وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب افق‌های متعددی را برای رشد و توسعه ایران اسلامی مطرح ساخته که یکی از آن‌ها همین افزایش مشارکت سیاسی و انتخاباتی آحاد مردم در جامعه است.

در ادامه این نشست پیمان محمدی مسؤول فرهنگی عقیدتی سیاسی سازمان جهاد کشاورزی استان به مفاد امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و اجرای آن را طبق دستورالعمل ابلاغی ضروری دانست.

در پایان این نشست نیز از محسن آرامش کارمند سازمان به پاس همکاری در حوزه نمایندگی ولی فقیه مورد تجلیل قرار گرفت.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید