Iranian Agriculture News Agency

انعقاد تفاهم نامه فی مابین نهضت اجتماعی جوانان و وزارت جهاد کشاورزی

اولین نشست ملی و امضاءتفاهم نامه دو طرفه بین وزارت جهاد کشاورزی و حلقه های میانی گروه های مردمی جهادی در راستای منویات مقام معظم رهبری با هدف عملیاتی کردن نهضت مردمی سازی ،حرکت جهادی در بخش کشاورزی ،تحقق عدالت اجتماعی و تحول جهادی در مشهد برگزار گردید.

انعقاد تفاهم نامه فی مابین نهضت اجتماعی جوانان و وزارت جهاد کشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا در خراسان رضوی،  مجری طرح پشتیبانی ها و مانع زدایی ها از تولید در بخش کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی در این نشست با عنوان این مطلب گفت:در راستای تحقق فرمایشات و توصیه های اکید مقام معظم رهبری مبنی بر همراهی و همدلی همگانی برای رفع مشکلات ،ورود برنامه ریزی نهادهای انقلابی و مردمی برای کمک به تولید در کشور،تبدیل تهدید تحریم به فرصت با تکیه بر توان و نیروی جوان داخلی ،استفاده از ظرفیتهای سرزمینی ونیروی انسانی و همچنین حمایت از تولید داخلی و پشتیبانی و مانع زدایی ها این تفاهم نامه مابین مجموعه نهضت اجتماعی جوانان و وزارت جهاد کشاورزی منعقد گردید.

مرتضی حنیفه زاده اظهار داشت:امیدواریم با همکاری این نهاد مردمی بتوانیم گروههای مستعد همکاری را برای ایجاد شبکه همیاران مردمی وزارت جهاد کشاورزی شناسایی نماییم و با یاری این گروهها مسائل حوزه روستایی و موانع را شناسایی و به حل آنها بپردازیم.

وی افزود:احیای تعاونیهای موجود و ایجاد تعاونی های جدید و ایجاد شبکه مردمی ترویج از دیگر تعهدات ما در این تفاهم نامه می باشد.

مجری طرح پشتیبانی ها و مانع زدایی ها از تولید در بخش کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی بیان داشت: وزارت جهاد کشاورزی نیز تلاش خواهد نمودحمایت و پشتیبانی کامل از عملیات میدانی گروههای جهادی را به عمل آورد. حنیفه زاده ادامه داد:حمایت معنوی لازم و تسهیل گری اداری برای عملیات گروههای جهادی و تامین هزینه های جاری از دیگر تعهدات وزارت در این تفاهمنامه می باشد.

وی ابراز امیدواری کرد بتوانیم با همکاری ،مشارکت و برنامه ریزی در زمینه برگزاری دوره های آموزشی و دانش افزایی و ایجاد فضای مشارکت حداکثری در خلق فرصت های جدید و تحکیم مبانی امنیت غذایی گامهای موثری برداریم.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید