Iranian Agriculture News Agency

غرفه جهاد کشاورزی فارس در نمایشگاه برتر شد

رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: پس از اتمام کار هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی که در محل نمایشگاه های بین المللی شیراز به مدت چهار روز برگزار شده بود غرفه این سازمان به عنوان غرفه برتر انتخاب شد و مورد تجلیل برگزار کنندگان نمایشگاه قرار گرفت.

غرفه جهاد کشاورزی فارس در نمایشگاه برتر شد

به گزارش  خبرنگار ایانا در استان فارس، علیرضا واحدی پور رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس تصریح کرد: غرفه سازمان جهاد کشاورزی استان فارس بین یکصد و پنجاه  شرکت کننده و پانصد و پنجاه غرفه به عنوان غرفه برتر انتخاب شد.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان با تجربه و خبره سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در زمان برپایی این نمایشگاه در غرفه این سازمان در سالن حافظ حضور داشتند، افزود:کارشناسان این سازمان، میزبان مسئولین، اساتید، محققین و پژوهشگران بخش کشاورزی، دانشجویان و جمعی از کشاورزان بودند و به قریب ۱۵۰ نفر از بازدیدکنندگان مشاوره علمی، فنی، تخصصی و اداری را ارائه دادند.

این مقام مسئول ابراز کرد: نمایشگاه مذکور به عنوان نخستین مرکز نمایشگاهی کشور در شرایط زندگی کرونایی با مجری گری شرکت "مدیریت رویداد و نمایشگاه رونق" برگزار شد.

به گفته وی؛ این نمایشگاه با اخذ پروتکل خاص نمایشگاهی و رعایت موازین بهداشتی، مراقبتی، در محیط کاملا ضد عفونی شده، با عرضه امکانات بهداشت فردی، جمعی، حفظ فاصله اجتماعی و نیز رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در غرفه‌بندی و رفت‌ و آمدها  برگزار شد.

واحدی پور با بیان اینکه زمینه فعالیت مشارکت‌کنندگان در این نمایشگاه، ماشین آلات، نهاده‌ها، سیستم های آبیاری نوین و فن آوری های نوین، تجهیزات گلخانه ای و پهبادها بود، ابراز کرد: این نمایشگاه از روز سه شنبه بیست و هشتم تا جمعه سی و یکم اردیبهشت ماه از ساعت 15 الی 21 پذیرای بازدیدکنندگان بود و با هماهنگی مدیریت ترویج این سازمان و شرکت مجری و میزبانی خوب این شرکت  هر روز بین ۴ تا ۵ اتوبوس از شهرستان های دور و نزدیک به مرکز استان بهره برداران پیشرو و مروجین مسوول پهنه برای بازدید و شرکت در کارگاه های آموزشی  حضور بهم می رساندند.

وی تصریح کرد: با برنامه ریزی بسیار خوب سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی فارس و مدیریت هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی هر روز دو کارگاه آموزشی  تخصصی با موضوعات مرتبط با نمایشگاه  برگزار شد که مورد اقبال بسیاری از بازدیدکنندگان قرار گرفت.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید