Iranian Agriculture News Agency

مدیر هماهنگی ترویج جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری :

فضای مجازی بستری مناسب برای ترویج کشاورزی نوین است

مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری درنخستین نشست کمیته انتشارات سازمان جهاد کشاورزی اظهار داشت :استفاده از ظرفیت فضای مجازی و بهره گیری از روش های نوین رسانه ای راهکار موثری برای ترویج کشاورزی نوین است

فضای مجازی بستری مناسب برای ترویج کشاورزی نوین است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری ،سیروس بیک بکان مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان  با اشاره به اهمیت فضای مجازی در ترویج فرهنگ کشاورزی نوین اظهار داشت :با سوق یافتن نوع کشاورزی، از سنتی به مکانیزه جهت آشنایی و خو گرفتن کشاورزان با شیوه‌های جدید کشت، لزوم ارتباط و تعاملات به شدت احساس می‌شود.

وی افزود :استفاده از شبکه‌های مجازی به علت دسترسی آسان و آشنایی با  شیوه های نوین  و صحیح آبیاری، دسترسی به جدیدترین دستاوردها و نتایج کشاورزی و ... بر بهبود عملکرد بخش کشاورزی موثر است.

بیک بکان با اشاره به اینکه مهم‌ترین اقدامات برای ارتقای عملکرد تولید سرعت‌بخشی به فرآیند انتقال اطلاعات و افزایش ضریب نفوذ دانش و توانمندسازی بهره‌برداران در بخش کشاورزی است  اظهار کرد: هدف ترویج به عنوان متولی امر توانمندسازی و آموزش بهره‌برداران، دست‌یابی به کشاورزی دانش‌بنیان است.

مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان تصریح کرد :با توجه به شرایط ناشی از شیوع کرونا، اطلاعیه‌های ترویجی با موضوعات مختلف کشاورزی از جمله زراعت، باغبانی، حفظ نباتات، مکانیزاسیون، دامپروری و همچنین بیمه محصولات کشاورزی نیز از طریق فضای مجازی و پیام‌رسان های داخلی به اطلاع کشاورزان می رسد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید