Iranian Agriculture News Agency

رئیس فراکسیون امور عشایری مجلس شورای اسلامی:

۲۵ درصد تولید پروتئین کشور توسط عشایر تامین می‌شود

رئیس فراکسیون امور عشایری مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: برای اولین بار، رقم ۱۸ هزار میلیارد تومان در بودجه ۱۴۰۰ برای بخش محروم جامعه اختصاص یافته که بخشی از آن با کمک ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و سپاه پاسداران تامین می‌شود.

۲۵ درصد تولید پروتئین کشور توسط عشایر تامین می‌شود

 به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی،  علی کریمی فیروزجایی در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با اشاره بیانات مقام معظم رهبری در خصوص مجلس یازدهم، گفت: امیدواریم که بتوانیم خواسته قلبی ایشان و امید ‌و انتظار از مجلس یازدهم را تحقق ببخشیم.

وی افزود: یکی از سیاست‌هایی که مجلس شورای اسلامی در پیش گرفته که متفاوت از مجالس گذشته است، حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و نمایندگان مختلف مجلس در حوزه‌های انتخابیه و نظارت‌هایی میدانی است که در سراسر کشور انجام می‌گیرد.

وی ادامه داد: حضور در بین مردم و نشستن پای صحبت‌های آن‌ها، باعث می‌شود تا مسائل و مشکلات مردم دیده شود ‌و به افکار نمایندگان، تصمیم گیری‌های مجلس و سایر مراکز تصمیم گیری جهت دهد که این امر از جمله برکات این دوره از مجلس است.

 کریمی افزود: علی رغم این‌که ستاد ملی کرونا محدودیت‌هایی برای سفر روسای قوا قائل بود ولی با این حال آقای قالیباف رئیس مجلس در این مدت جهت نظارت میدانی به چندین روستا سفر کردند.

وی در خصوص بودجه ۱۴۰۰، گفت: این بودجه متفاوت از بودجه‌های قبلی بوده که با تحقق منابع پیش بینی شده در آن، حتماً گام‌های بزرگی در عرصه‌های مختلف سازندگی و تولید کشور به وقوع خواهد پیوست.

وی ادامه داد: براساس برنامه ریزی‌های فراکسیون امور عشایری مجلس، اتفاقات خوبی در بودجه ۱۴۰۰ رقم خورده است و بر این اساس مقرر شده که در برنامه هفتم توسعه، حتماً بحث عشایر قوی تر و پررنگتر مطرح شود تا بتوانیم سهم خود را نسبت به این قشر نجیب که خالصانه به کشور خدمت می‌کنند را ادا کنیم.

رئیس فراکسیون عشایر مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت قشر عشایر در زندگی سایر مردم، گفت: ۲۵ درصد تولید پروتئین کشور توسط عشایر تامین می‌شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید