Iranian Agriculture News Agency

پیام تبریک رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز در پیامی روز ارتباطات و روابط عمومی را به همکاران مجموعه روابط عمومی در ستاد سازمان و شهرستان ها، دستگاه های تابعه و اصحاب رسانه تبریک و تهنیت گفت.

پیام تبریک رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان البرز، عبدالله مخبر  رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز  در پیامی روز ارتباطات و روابط عمومی را به همکاران مجموعه روابط عمومی در ستاد سازمان و شهرستان ها، دستگاه های تابعه و اصحاب رسانه تبریک و تهنیت گفت. متن پیام رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

      امروزه نقش روابط عمومی­ ها در کمک به تصمیم­ گیری ­های مدیریتی و استراتژیک یک سازمان نقشی قابل توجه است. نقش روابط عمومی به عنوان ابزار مدیریتی برای فعالیت های حرفه ­ای، علمی و الکترونیکی،‌ از مشخصه های جدید روابط عمومی در عصر ارتباطات است. بنابراین،‌ از نقاط برجسته و ممتاز در مدیریت استراتژیک، تأکید بر محیط درون و برون سازمانی و حتی عرصه های بین المللی است و در واقع،‌ منظور از وظایف استراتژیک روابط عمومی، دخالت در روند تصمیم گیری و تصمیم سازی سازمان است.

    در اهمیت وظیفه و جایگاه روابط عمومی ­ها همین بس که مولای متقیان علی (ع) در فرمان خود به مالک اشتر، او را به افکار عمومی مردم توجه می دهند و افکار توده مردم را تکیه گاه دین و جامعه اسلامی بر می شمرند.

   هفته ارتباطات و روابط عمومی، در نهایت فرصتی است مبارک تا همه با هم برای توسعه ارتباطات اجتماعی و غنای معنوی و ارزشی این حرفه ارزشمند با تقویت حضور مدیرانی دانایی محور و تحول طلب از یک سو و رعایت اخلاق حرفه ­ای در عملکرد خود و بهادادن روز افزون به نظام آزاد ارتباطات و اطلاعات از سویی دیگر تلاش نموده و جایگاه این حرفه را در جامعه آرمان خواه و اسلامی خود تثبیت نماییم.

امید است دست‌اندرکاران تلاشگر و توانمند این حوزه با استعانت از پروردگار متعال، در سال 1400 که توسط مقام معظم رهبری، سال تولید، پشتیبانی ­ها و مانع زدایی ­ها نام گرفته است برای حرکت آگاهانه در مسیر پیشرفت، تعالی و رفاه جامعه کشاورزان و همچنین توسعه پایدار و همه جانبه بخش کشاورزی، جهادگرانه تلاش کنند.

اینجانب ضمن تبریک 27 اردیبهشت ماه، روز ملی ارتباطات و هفته روابط عمومی، امیدوارم همه عزیزان با همکاری و مساعدت مدیران و رؤسای ادارات و مسئولین روابط عمومی در سازمان جهاد کشاورزی و دستگاهای تابعه در مسیر عمل به آرمان شفافیت، آگاهی رسانی، اعتمادسازی وخدمت رسانی به فعالان عرصه کشاورزی و تولیدکنندگان، بیش از گذشته مثمر ثمر و اثرگذار باشید.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید