Iranian Agriculture News Agency

در مراسمی با حضور وزیر جهاد کشاورزی؛

روابط عمومی های برتر وزارت جهاد کشاورزی معرفی شدند

رئیس مرکز روابط عمومی و امور بین الملل وزارت جهاد کشاورزی، عملکرد این مرکز در سال گذشته را تشریح و بر ضرورت اختصاص ردیف اعتباری و اصلاح ساختار سازمانی روابط عمومی های مجموعه این وزارت تاکید کرد.

روابط عمومی های برتر وزارت جهاد کشاورزی معرفی شدند

به گزارش خبرنگار ایانا، علیمراد سرافرازی رئیس مرکز روابط عمومی و امور بین‌الملل وزارت جهاد کشاورزی در جشنواره روابط عمومی‌های برتر وزارت جهاد کشاورزی که به مناسبت 27 اردیبهشت ماه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی که با حضور وزیر جهاد کشاورزی، مدیران ارشد ستادی و استانی و مسئولان روابط عمومی این وزارت به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، گفت: ظرف یک سال گذشته مسائل مرتبط با کشاورزی در رسانه‌های مختلف مطرح شده و همت و تلاش روابط عمومی‌ها سبب شده تا پاسخگوی سؤالات جامعه کشاورزی و سایر مجموعه‌ها و مردم باشیم و همیشه اطلاعات درست و دقیق را در اختیار آنها قرار دهیم.

سرافرازی با اشاره به اقدامات مرکز روابط عمومی و امور بین الملل وزارت جهاد کشاورزی در سال گذشته، اظهار کرد: اقدامات این مرکز در حوزه ارتباطات رسانه ای شامل برگزاری ۸۰۹ مورد مصاحبه و گزارش رادیو و تلوزیونی مدیران و روشنگری و پاسخگویی به انتقادات رسانه ای بوده و بالغ‌بر ۷ هزار خبر در سطح ملی  در اختیار عموم قرار گرفته و ۱۶ هزار مورد پایش و رصد اخبار و رویدادها روزانه انجام شده و به مدیران ارشد وزارت ارائه شده است.

وی به اقدامات و فعالیت‌های پژوهشی، آموزشی و تهیه پیوست های ارتباطی و اطلاع رسانی در مرکز روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی اشاره کرد و گفت: پاسخگویی مردمی در سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، که وزارت جهاد کشاورزی در زمره پاسخگوترین دستگاه ها در این زمینه بوده است؛ برگزاری جشنواره روابط عمومی برتر،  برگزاری 8 کارگاه‌های آموزشی در سطح ملی، تولید 28 یادداشت تحلیلی و تحلیل محتوای 110 نشریات و سایت‌ها و اخبار از دیگر فعالیت‌های انجام‌شده در سال گذشته بوده است.

سرافرازی درباره اقدامات و فعالیت‌های تبلیغی تبلیغاتی مرکز روابط عمومی، اظهار داشت: همگام با اجرای سیاست های وزارت جهاد کشاورزی، این مرکز در حوزه های ارتباطی و اطلاع رسانی اقدام کرده که نمونه های آن اقدامات معرفی کشاورز کارت و انتشار در شبکه خود پرداز بانک کشاورزی، فضاسازی و تبلیغات محیطی مقابله با ویروس کرونا، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای بخش کشاورزی، تهیه زیر نویس ها برای پخش از شبکه های مختلف سیما و... از دیگر فعالیت های انجام شده بوده است.

وی، نبود ردیف اعتباری و کمبود نیروی انسانی متخصص و عدم امکان جایگرینی برای نیروهای بازنشسته را از جمله مشکلات روابط عمومی عنوان کرد و افزود: اصلاح ساختار سازمانی و به کارگیری نیروهای متخصص، تجهیز و به روزرسانی تجهیزات و امکانات استان ها و همچنین لحاظ شدن سختی کار در این بخش از دیگر ضرورت هایی است که باید انجام شود.

در پایان این مراسم، روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور و روابط عمومی‌های سازمان‌های جهاد کشاورزی استان های آذربایجان شرقی، فارس و سیستان و بلوچستان به عنوان "روابط عمومی پیشگام" با اهدای لوح از سوی وزیر جهاد کشاورزی مورد تقدیر قرار گرفتند.

همچنین، روابط عمومی‌های سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور، سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، سازمان حفظ نباتات، سازمان امور عشایر و شرکت خدمات حمایتی کشاورزی‌، معاونت آب و خاک و معاونت امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی و در سطح استان‌ها‌، روابط عمومی های سازمان های جهاد کشاورزی استان های خراسان جنوبی و کرمانشاه در یک تا ۴ رشته رتبه اول را کسب کردند.

گفتنی است‎؛‌ سایر روابط عمومی سازمان‌ها‌، استان‌ها و معاونت‌ها از ۸ شاخه مورد ارزیابی‌، رتبه‌های دوم، سوم و سایر مقام‌ها را به خود اختصاص دادند که از سوی مرکز روابط عمومی و امور بین‌الملل وزارت جهاد کشاورزی از آنها قدردانی خواهد شد. 
 

 

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید