Iranian Agriculture News Agency

در حکمی از سوی وزیر جهاد کشاورزی؛

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس منصوب شد

در حکمی از سوی وزیر جهاد کشاورزی؛ احمد طمراسی به عنوان رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس منصوب شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس منصوب شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، روز شنبه بیست و پنجم اردیبهشت ماه در جلسه ای با حضور محمدرضا قدسی مشاور وزیر و مدیر کل امور استان ها از زحمات حسین پژمان تقدیر شد و طمراسی پس از قرائت سوگندنامه مدیران جهاد کشاورزی، حکم رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس را دریافت کرد.

 طمراسی متولد شیراز و در حال حاضر رئیس سازمان حراست وزارت جهاد کشاورزی نیز است.

وی؛ 29 سال سابقه خدمت دارد که رئیس هیأت مدیره شرکت هواپیمایی، رئیس هیأت مدیره شرکت پشتیبانی امور دام کشور، مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی ایران، عضو هیأت مدیره شرکت مادر تخصصی خدمات کشاورزی، معاون و قائم مقام سازمان نظام مهندسی کشاورزی کشور و رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر از جمله پست هایی است که طمراسی در کارنامه کاری خود ثبت کرده است.

طمراسی در اولین ساعات پس از  انتصاب،  به منظور بررسی نحوه خرید گندم بذری به این شهرستان سفر کرد و پس از نشست با مدیر و جمعی از کارکنان مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان اطلاعات ریزی را در مورد بخش کشاورزی این شهرستان کسب کرد و  از مرکز خرید گندم بذری(مادری، گواهی شده و پرورشی) اتحادیه تعاون‌روستایی کازرون بازدید و از نزدیک نحوه خرید را بررسی نمود.

بازدید از گلخانه تولید نشاء یک هکتاری انواع  سبزی و صیفی از دیگر برنامه های وی در این سفر بود.

 در این سفر، فرهاد شریفی معاون بهبود تولیدات گیاهی، مهدی صادقی مدیر زراعت و علیرضا واحدی پور رییس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس حضور داشتند‌.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید