Iranian Agriculture News Agency

به مناسبت هفته روابط عمومی صورت می گیرد

برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت و برنامه ‎ریزی استراتژیک در روابط عمومی در تبریز

رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی از برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت و برنامه‎ریزی استراتژیک در روابط عمومی در روز 2 خرداد سالجاری در تبریز خبر داد.

برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت و برنامه ‎ریزی استراتژیک در روابط عمومی در تبریز

 وحید کاظم زاده در گفتگو با خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی اظهار کرد: در این دوره آموزشی اصول و شیوه ‎های تدوین یک برنامه کاربردی برای روابط عمومی تبیین خواهد شد.

وی با بیان اینکه دکتر حمید شکری خانقاه متخصص جامعه‌‌شناسی ارتباطات فرهنگی و برنامه‌ریزی استراتژیک ارتباطات انسانی و مؤلف کتاب «برنامه‌ریزی راهبردی ارتباطی در روابط عمومی» مدرس و استاد این کارگاه آموزشی می باشد گفت: وی در یک کارگاه یک روزه که به صورت وبیناری برگزار خواهد شد به اصول و شیوه‎ های تدوین یک برنامه استراتژیک برای روابط عمومی خواهد پرداخت و در پایان به شرکت کنندگان گواهینامه معتبر اعطا خواهد شد.

رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی از مدیران روابط عمومی بخش کشاورزی جهت حضور در این کارگاه آموزشی دعوت بعمل آورد.

گفتنی است همکاران علاقمند در روابط عمومی سراسر کشور می توانند جهت ثبت نام مشخصات خود را شامل نام و نام خانوادگی ، کدملی، نام پدر ، محل اشتغال، شماره تلفن به شماره  09148143672 ارسال نمایند .

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید