Iranian Agriculture News Agency

اجرای گشت های مشترک مبارزه قاچاق کالاهای سلامت محور به ویژه گل و میوه در شهرستان شمیرانات

مدیرجهاد کشاورزی شهرستان شمیرانات نیز در این جلسه اظهار داشت: گشت های مشترک مبارزه قاچاق کالاهای سلامت محور به ویژه گل و میوه در دستور کار این سازمان به صورت منظم برگزار می شود.

اجرای گشت های مشترک مبارزه قاچاق کالاهای سلامت محور به ویژه گل و میوه در شهرستان شمیرانات

به گزارش خبرنگار ایانا در استان تهران، اولین جلسه کمیته پیشگیری و مبارزه با قاچاق اقلام سلامت محور در سال 1400 به صورت تله کنفرانس در دفتر مدیر شبکه برگزار شد.

 ایمان عموزاده، مدیرشبکه در این نشست که به صورت تله کنفرانس برگزار شد، گفت: باتوجه به اینکه درسال سوم برگزاری کمیته ها هستیم انتظار می رود همه سازمان های حاضر در کمیته، مساله رعایت الگوی مصرف اقلام سلامت محور داخلی را فرهنگ سازی کنند و از همه توانمندی های خود برای آموزش، پیشگیری و مبارزه پیشگیرانه استفاده کنند.

وی با اشاره به 12 تیرماه سالروز صدور فرمان مقام معظم رهبری در زمینه مبارزه با قاچاق اقلام سلامت محور افزود: مطابق هرسال برنامه ریزی های آموزشی، فرهنگی و نظارتی با همکاری همه سازمان های منطقه تحت پوشش باید انجام شود.

ایلکا مدیرجهاد کشاورزی شهرستان شمیرانات نیز در این جلسه اظهار داشت: برگزاری گشت های مشترک مبارزه قاچاق کالاهای سلامت محور به ویژه گل و میوه در دستور کار این سازمان به صورت منظم و در روزهای دوشنبه انجام می شود.

وی تصریح کرد: علاوه بر این پوستر های در زمینه فرهنگ سازی قاچاق اقلام سلامت محور توسط ان سازمان تهیه شده که در دومین جلسه کمیته سال برای بررسی اعضا در کمیته ارایه می شود.

در این جلسه که با محوریت  پیگیری مصوبه های کمیته قبل همراه بود، بر آموزش وفرهنگ سازی و راهکارهای آگاهب بخشی به مردم درپیشگیری و مبارزه با قاچاق اقلام سلامت محور درسال ۱۴۰۰و ارائه رهنمودهای موثر برای مساله پیشگیری با قاچاق اقلام سلامت با محورتوجه به ظرفیت سازمان ها درمنطقه تحت پوشش دربحث پیشگیری ومبارزه با قاچاق اقلام سلامت محور باتوجه به وضعیت و بحران بیماری کرونا بحث و تبادل نظر شد.  

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید