Iranian Agriculture News Agency

دیدار صمیمانه رئیس سازمان با فرماندار پردیس:

همتی مضاعف برای رفع موانع و پشتیبانی از تولید کنندگان بخش کشاورزی استان تهران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران در دیدار با فرماندار پردیس بر توجه به بخش کشاورزی به عنوان یکی از مولفه های امنیت اقتصادی وتامین کننده سفره غذایی مردم وبکارگیری همتی مضاعف درجهت رفع موانع و پشتیبانی از تولید کنندگان درسال جاری تاکید کرد.

همتی مضاعف برای رفع موانع و پشتیبانی از تولید کنندگان بخش کشاورزی استان تهران

به گزارش خبرنگار ایانا در استان تهران، ایوب فصاحت رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان پردیس در دفتر فرماندار شهرستان دیدار کردند.

در این دیدار طرح های دردست اجرا و مسائل و مشکلات موجود در حوزه کشاورزی شهرستان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در این بازدید که قریشی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان پردیس نیز حضور داشت، گزارشی از وضعیت حال حاضر کشاورزی شهرستان ارائه و مقرر شد  در سال جدید که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به عنوان سال تولید؛ پشتیبانی ها، مانع زدایی ها مزین شده، به بخش کشاورزی به عنوان یکی از مولفه های امنیت اقتصادی و تامین کننده سفره غذایی مردم بیش از پیش پرداخته شده و همتی مضاعف در جهت رفع موانع و پشتیبانی از تولید کنندگان در چهارچوب قوانین بکار گرفته شود.

تعیین تکلیف لکه های صنعتی و چگونگی اخذ عوارض کمسیون تبصره یک ماده یک، ساماندهی صنایع در لکه های صنعتی ، توسعه کشت گیاهان متناسب با اقلیم منطقه با توجه به مدیریت چگونگی تامین اب بخش کشاورزی و تامین زیر ساخت های سخت افزاری لازم به منظور توسعه بخش کشاورزی از دیگر موضوعاتی بود که در حوزه کشاورزی شهرستان طی این دیدار مطرح شد.

مسئولین هم چنین بر لزوم برخورد جدی با تغییر کاربری های غیر مجاز و اجرای به موقع احکام و دستورات قضایی تاکید کردند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید