Iranian Agriculture News Agency

اولین جلسه هماهنگی و هم اندیشی برپایی نمایشگاه های تخصصی در شهرستان ها

جلسه هم اندیشی و هماهنگی بصورت وب کنفرانس با حضور قائم مقام رییس سازمان جهادکشاورزی استان و سایر مسئولین ذیربط و تشکل های مرتبط برگزار شد.

اولین جلسه هماهنگی و هم اندیشی برپایی نمایشگاه های تخصصی در شهرستان ها

به گزارش خبرنگار ایانا در استان خراسان رضوی، ابتدا قائم مقام سازمان جهادکشاورزی هدف از برگزاری نمایشگاه تخصصی شهرستان را درگام نخست برای شهرستان های باخرز، قوچان و کلات عنوان نمود و ابراز امیدواری کرد که این برنامه در سایر شهرستان های استان  تسری یابد.

جواد اسماعیلی افزود: علاوه بر برپایی نمایشگاه ماشین آلات و نهاده های کشاورزی بصورت تخصصی  مهم ترین هدف ما معرفی فرصت های سرمایه گذاری و پتانسیل های شهرستان ها به سرمایه گذاران و تولیدکنندگان است.

وی افزود علاوه بر اهداف فوق برپایی همایش علمی و کارگاه های آموزشی کاربردی متناسب با نیاز شهرستان و برقراری ارتباط شرکت های دانش بنیان و استارتاپ های کشاورزی مدنظر می باشد. همچنین معرفی مدیران کنترل کیفیت و رونق بخشی به تولید محصول گواهی شده با رعایت حدمجاز آلاینده ها و تولید محصول صادراتی با قابلیت اطمینان و با هدف ارزش افزوده بیشتر برای بهره برداران مدنظر است.

یکی دیگر از اهداف برپایی نمایشگاه تخصصی شناسایی و معرفی پتانسیل های شهرستان براساس مطالعات اسنادی جهاددانشگاهی و زمینه معرفی استعدادهای بل القوه مطابق راهبردهای اولویت دار سازمان جهاد کشاورزی می باشد مانند توسعه گیاهان دارویی و جذب سرمایه گذاری در قالب کشاورزی قراردادی و معرفی الگوی نوین کشاورزی قراردادی(خرید تضمینی) سایر محصولات تولیدی در شهرستان از اهداف برپایی نمایشگاه عنوان شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید