Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران:

افزایش ۸۰ درصدی ورود مرغ زنده به استان تهران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از افزایش حداقل ۸۰ درصدی ورود مرغ زنده به استان خبر داد.

افزایش ۸۰ درصدی ورود مرغ زنده به استان تهران

به گزارش خبرنگار ایانا در استان تهران، ایوب فصاحت رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با اعلام این خبر اظهار کرد: استان تهران، بخشی از نیاز مصرف روزانه مرغ خود را تولید می‌کند و بقیه مرغ مصرفی این استان از استان‌های شمالی نظیر گلستان، مازندران و گیلان و استان‌های هم جوار از جمله قزوین تامین می‌شود.

وی با بیان این که به طور روزانه بیش از 1400 تن مرغ گرم در میادین تهران عرضه می‌شود، افزود: برای تامین نیاز استان، ورودی مرغ زنده به تهران حداقل ۸۰ تا ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.

فصاحت ادامه داد: باتوجه به تدابیری که وزیر جهاد کشاورزی به عنوان فرمانده قرارگاه ساماندهی گوشت مرغ اندیشیده، باعث شده بار بسیار مطلوبی به میدان بهمن و میادین دیگر سطح شهر تهران وارد شود که باعث تعادل بخشی در بازار شده است.

وی با تاکید بر این که هیچ مشکلی در تامین و توزیع گوشت مرغ نداریم، افزود: از بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت استان تهران تقاضای نظارت دقیق‌تر در هفته آتی را داریم تا از ورود دلالان و سودجویان جلوگیری شود.

فصاحت تاکید کرد: از اسفندماه سال گذشته، ناظران جهاد کشاورزی نیز در کنار ناظران فنی و بهداشتی و دامپزشکان، در همه کشتارگاه‌های دام و طیور برای نظارت هر چه بیشتر، مستقر هستند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید