Iranian Agriculture News Agency

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری:

اختصاص بیش از ۷ هزارتن نهاده دامی به چهارمحال و بختیاری

معاون بهبود تولیدات دامی استان در نشست کمیته راهبری توزیع نهاده های استان از اختصاص بیش از ۷ هزارتن نهاده دامی مختص دامداران سبک و سنگین سنتی خبر داد.

اختصاص بیش از ۷ هزارتن نهاده دامی به چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری ، معاون بهبود تولیدات دامی استان در این نشست از اختصاص نهاده دامی به استان خبر داد و افزود :بیش از ۷ هزارتن نهاده دامی مختص دامداران سبک و سنگین سنتی تخصیص داده شده است که در روزهای آینده در سامانه بازارگاه بارگذاری می‌شود.

سام مردانی به تشدید نظارت بر توزیع نهاده های دامی در استان اشاره کرد و گفت: توسط کمیته رصد تشدید نظارت بر توزیع نهاده های دامی در شهرستان های ده گانه استان انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه توزیع نهاده های مرغداران استان توسط سامانه بازارگاه صورت گرفته است افزود:از آبان ۹۹ توزیع نهاده مرغداران استان از طریق سامانه بازارگاه صورت گرفته است ودر آینده نزدیک نهاده دامداران و سایر ماکیان  از طریق این سامانه توزیع می‌شود.

مردانی با بیان اینکه در سال گذشته با توزیع نهاده بین کارخانجات خوراک دام استان  ۱۹ هزارتن خوراک دام  تولید شد گفت :با توزیع نهاده خام بین کارخانجات خوراک دام استان در ماه آینده ۳ هزارتن خوراک در استان تولید و در بین دامداران استان توزیع خواهد شد.

معاون بهبود تولیدات دامی استان به شرایط بحران خشکسالی اشاره کرد و افزود :تخصیص نهاده به استان درگیر خشکسالی از طریق وزارت جهاد کشاورزی انجام می‌شود.

کمیته راهبری کمیته نهاده دامی استان با حضور معاون بهبود تولیدات دامی ،مدیر کل تعاون روستایی،شرکت پشتیبانی امور دام،مدیران حراست،اموردام،توسعه بازرگانی،نماینده اداره کل دامپزشکی و کارشناس توسعه بازرگانی سازمان در دفتر معاونت بهبود تولیدات دامی استان برگزار شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید