Iranian Agriculture News Agency

40 هزار هکتار نقشه نهایی حدنگار قطعات اراضی کشاورزی در خراسان شمالی تهیه شد

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی با اشاره به گزارش عملکرد مدیریت امور اراضی در ساماندهی و کاداستر اراضی در سال 1399 گفت: 40 هزار هکتار نقشه نهایی حدنگار قطعات اراضی کشاورزی در این استان سال گذشته تهیه شد.

40 هزار هکتار نقشه نهایی حدنگار قطعات اراضی کشاورزی در خراسان شمالی تهیه شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان خراسان شمالی، محمد باقر منتظری انعقاد قرارداد جهت اجرای طرح کاداستردر 92300 هکتار، تعیین تکلیف امور باقیمانده اصلاحات ارضی و کشت موقت به تعداد 9 مورد به مساحت 28 هکتار، تعیین تکلیف متصرفین اراضی دولتی به تعداد 8 مورد به مساحت 36 هکتار و شناسایی و تعیین تکلیف اراضی بایر مجمع تشخیص مصلحت نظام به تعداد 14 مورد به مساحت 278 هکتار را از دیگر فعالیتهای انجام شده در سال گذشته ذکر کرد.

منتظری همچنین تعداد جلسات کمیسیون رفع تداخلات 17 جلسه، تعداد پلاکهای مصوب شده در کمیسیون رفع تداخلات 118 پلاک به مساحت 215777 هکتار، مساحت رفع تداخلات 13893 هکتار، مساحت اراضی غیر ملی تثبیت شده 57000 هکتار را از اقدامات انجام شده این مدیریت در حوزه ساماندهی و کاداستر اراضی بیان کرد.

وی افزود: صدور سند اراضی کشاورزی در راستای رفع تداخلات و حدنگار اراضی کشاورزی 55 مورد به مساحت 50 هکتار و صدور سند اراضی کشاورزی در راستای قانون تعیین تکلیف ثبتی اراضی920 هکتار نیز در سال گذشته انجام شده است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید