Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب‌ مطرح کرد:

۳ مورد حکم تغییر کاربری اراضی کشاورزی در میاندوآب اجرا شد

مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب‌ گفت: سه مورد حکم قلع و قمع تغییر اراضی کشاورزی و دیوارکشی غیرمجاز در این شهرستان به اجرا گذاشته شد.

۳ مورد حکم تغییر کاربری اراضی کشاورزی در میاندوآب اجرا شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان غربی، علی دیانتی اظهار کرد: یکی از این حکم‌ها در خصوص دیوارکشی غیرمجاز پیرامون یک قطعه باغ در اراضی کشاورزی کوی رابری (خیابان امام رضا) شهر میاندوآب در راستای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی و با دستور قضایی اجرا شد.

وی با بیان اینکه این حکم با حضور نماینده دادستانی، مدیریت جهاد کشاورزی، ماموران انتظامی و اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اجرا شد، افزود: همچنین در روزهای گذشته نیز ۲ مورد حکم دیگر در رابطه با دیوار کشی و تجزیه و تفکیک زمین زراعی در اراضی کوی رابری و بشیرخان کندی اجرا شد.

مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب گفت: حفظ حیات نسل کنونی و آیندگان مستلزم حفظ امنیت غذایی است و تامین این امنیت در گرو صیانت از اراضی کشاورزی و منابع طبیعی است.

دیانتی از کلیه کشاورزان و بهره‌برداران بخش کشاورزی درخواست کرد که از هرگونه تغییر کاربری در اراضی زراعی و باغات از جمله احداث بنا، دیوارکشی، فنس‌کشی، تفکیک و قطعه بندی، بدون اخذ مجوز از جهاد کشاورزی خوداری کنند.

وی اضافه کرد: با متخلفان مطابق ماده سه و تبصره‌های ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی برخورد خواهد شد. 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید