Iranian Agriculture News Agency

دیدار رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی با خانواده معظم سرداران جهادگر شهید پورشریفی و شهید کسایی

عزت، سربلندی و استقلال ایران اسلامی مدیون ایثارگریهای شهدای انقلاب اسلامی است

اگر جانفشانیها، ایثار و از خودگذشتگی شهدای سنگرساز بی سنگر نبود، هیچ یک از ما در جایگاه فعلی حضور ن…

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی، گفت: امروز عزت، سربلندی و استقلال ایران اسلامی مدیون ایثارگریهای شهدای انقلاب اسلامی است .

عزت، سربلندی و استقلال ایران اسلامی مدیون ایثارگریهای شهدای انقلاب اسلامی است

اکبر فتحی در حاشیه دیدار با خانواده معظم سرداران جهادگر سرلشگر شهید مهندس حاج بهروز پورشریفی و سردار شهید حاج محمدحسن  کسایی در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه ششم اردیبهشت ماه برای جهادگران استان آذربایجان شرقی روز بسیار مهمی است و همه ساله به مناسبت شهادت فرمانده تیپ مهندسی رزمی جهادسازندگی ۵۷ فجرآذربایجان سردار شهید محمدحسن کسایی و سردار سرلشگر مهندس حاج بهروز پورشریفی و سایر همرزمانشان مراسم یادواره شهدای سنگرساز بی سنگر با حضور پرشور مردم شریف استان برگزار می شد که امسال این مراسم به خاطر شرایط حاکم حاصل از ویروس کرونا و رعایت دستورالعملهای بهداشتی برگزار نشد گفت: به همین مناسبت توفیق یافتیم خدمت خانواده های محترم این دوشهید والامقام رسیدیم تا نسبت به مقام شامخ شهدا و خانواده های محترمشان ادای احترام کنیم.

وی با بیان اینکه یادآوری رشادتها و ایثارگریهای سنگرسازان بی سنگر در پشتیبانی و مهندسی رزمی جنگ و طراحی پل خیبر و پل بعثت و... موجب انرژی مضاعف درخدمت به جامعه کشاورزی است گفت: خداوند به ما توفیق عنایت فرماید با انجام دقیق وظایفمان دینمان را به شهدا ادا کنیم.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان با بیان اینکه امروز عزت، سربلندی و استقلال ایران اسلامی مدیون ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است ادامه داد: آرامش و امنیت، حاصل رشادت‌ها و دلاوری‌های شهدا در جنگ تحمیلی بوده و خانواده‌های شهدا و ایثارگران به ویژه جهادگران شهید، ازافتخارات و سرمایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی بشمار می روند.

وی با اشاره به اینکه، یاد و خاطره شهدا و روح جوانمردی و راهی که آنان پیمودند هنوز در برنامه‌ها و اهداف مقدس انقلاب موج میزند تاکید کرد: می توان ادعا کرد که هنوز آرمانهای شهداست که ما را به اهدافمان نزدیک‌تر می نماید و ما خود را در همه حال موظف به خدمت نمودن به خانواده شهدا، بخصوص شهدای سنگرسازان بی سنگر می دانیم.

 فتحی با یادآوری فرارسیدن ایام بزرگداشت یاد و خاطره شهدای سنگرسازان بدون سنگر، گفت: اگر جانفشانیها، ایثار و از خودگذشتگی شهیدان سنگرساز بدون سنگر نبود، هیچ یک از ما در جایگاه فعلی حضور نداشتیم لذا باید در راستای اهداف والای انقلاب و اسلام با جان و دل در خدمتگذاری به جامعه تلاش کنیم.

گفتنی است در این دیدارها که  حاج حسین مردانلو مدیرعامل کانون سنگرسازان بی سنگر استان و  یوسف شیخ زاده رئیس اداره ایثارگران سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی نیز حضور داشتند لوح تقدیری به رسم یادبود از طرف رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی  به همسران سردار جهادگر شهید کسایی و سردار جهادگر شهید پورشریفی اهدا شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید