Iranian Agriculture News Agency

در اولین جلسه شورای تحقیقات کشاورزی استان تهران درسال1400مطرح شد:

پیشنهاد کشت پنبه در راستای جایگزینی کشت‌های با آب نامتعارف در استان تهران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از پنبه به عنوان یک گیاه صنعتی که اشتغال فراوانی را ایجاد خواهد کرد، نام برد و از پیشنهاد کشت پنبه در راستای جایگزینی کشت‌های با آب نامتعارف در استان خبر داد.

پیشنهاد کشت پنبه در راستای جایگزینی کشت‌های با آب نامتعارف در استان تهران

به گزارش خبرنگار ایانا در استان تهران، اولین جلسه شورای تحقیقات کشاورزی استان تهران با حضور فرماندار ورامین، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران و جمعی از مدیران در محل مرکز تحقیقات کشاورزی استان تهران برگزار شد.

فصاحت سرفصل های برنامه ریزی شده  برنامه سازمان جهاد کشاورزی استان تهران در سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی‌ها را اعلام کرد و گفت: 14 عنوان اولویت دار کاری در سازمان تعریف شده که باتوجه به تقارن با قرن چهارده با عنوان طرح "14 در 14" تدوین شده است.

وی عناوین این برنامه ها را الگوی کشت، تولید قراردادی، حفظ کاربری اراضی کشاورزی ، توسعه سامانه های نوین آبیاری، توسعه کشت های گلخانه ای، ساماندهی کشت با آب های نامتعارف، حمایت و تقویت شرکت های دانش بنیان، رصد، پایش و تعادل بخشی بازار کشاورزی، شناسایی و انتصاب مدیران گام دوم، اصلاح و ساماندهی نیروی انسانی، افزایش تولید در واحد سطح، ترویج و انتقال دانش به بهره برداران، اجرای نظام یکپارچه اطلاعات کشاورزی و حمایت از صنایع تبدیلی و تکمیلی و سردخانه ها نام برد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید