Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی خرامه معرفی شد

بر اساس حکمی از سوی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، "ایرج دهقانی" به عنوان مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرامه معرفی شد.

مدیر جهاد کشاورزی خرامه معرفی شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، امروز پنج شنبه دوم اردیبهشت ماه در یک آئین ضمن معرفی مدیر جدید جهاد کشاورزی شهرستان خرامه‌، از تلاش های "کاووس همتی" در مدت مسئولیت خود در آن شهرستان تقدیر شد.

دهقانی؛ با مدرک کارشناسی ارشد زراعت  پیش از این تصدی مسئولیت های مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فیروزآباد و رئیس اداره تعاونی روستایی شهرستان گناوه را در سوابق اجرایی خود دارد.

پویایی بخش کشاورزی خرامه مورد نظر است

فرماندار شهرستان خرامه در این آئین تصریح کرد: امیدواریم مجموعه جهاد کشاورزی این شهرستان با مدیر جدید و برنامه ریزی دقیق  بیش از پیش پویایی برای بخش کشاورزی به ارمغان آورد.

محمد رضا ابراهیمی ضمن تقدیر از تلاش های مدیر سابق جهاد کشاورزی شهرستان خرامه افزود: پیشرفت و توسعه پایدار یک کشور در گرو سرمایه های انسانی تلاشگر و کارآمد است که از امکانات و فرصت های موجود استفاده حداکثری را خواهند کرد.

در این مراسم که در فرمانداری شهرستان خرامه برگزار شده بود، امین کشاورز امام جمعه این شهرستان، محمد محمدی مشاور ارشد و علی ارغون مسئول امور شهرستان ها و مشاور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس و جمعی از مسئولین محلی حضور داشتند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید