Iranian Agriculture News Agency

بررسی نحوه تامین آب مزارع کشاورزی روستای صالح آباد قرچک

مدیر جهاد کشاورزی قرچک با اشاره به ضرورت تحقق مطالبه بحق کشاورزان در زمینه تامین آب مورد نیاز مزارع کشاورزی، بر تسریع در اجرای عملیات لوله گذاری آب کشاورزی روستای صالح آباد تاکید کرد.

بررسی نحوه تامین آب مزارع کشاورزی روستای صالح آباد قرچک

به گزارش ایانا در استان تهران، جلسه بررسی و هماهنگی نحوه تامین آب مزارع کشاورزی روستای صالح آباد با حضور حجت السلام اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک، عبدی بخشدار مرکزی و دیگر اعضا در محل بخشداری شهرستان قرچک برگزار شد.

علی محمدحسینی، مدیر جهاد کشاورزی قرچک در این جلسه با اشاره به ضرورت تحقق مطالبه بحق کشاورزان در زمینه تامین آب مورد نیاز مزارع کشاورزی، بر تسریع در اجرای عملیات لوله گذاری آب کشاورزی روستای صالح آباد با تعامل مسولین محلی دهیاری ، شورای اسلامی روستا و مشارکت کشاورزان روستا تاکید کرد.

مدیرجهادکشاورزی شهرستان قرچک افزود: باتوجه به اقدامات اولیه صورت گرفته پیرامون موضوع انتقال آب به اراضی کشاورزی این روستا و تعیین مجری عملیات اجرای لوله گذاری به طول ۸۰۰ متر، با بهره گیری از ظرفیت دستگاه های ذیربط ومشارکت کشاورزان از هیچگونه تلاشی برای رفع دغدغه کشاورزان دریغ نخواهیم کرد.

محمدحسینی با قدردانی از حُسن توجه بخشدار مرکزی به بررسی و رفع مشکلات کشاورزان ، پیگیری اینگونه مسایل را در راستای تحقق شعار سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی دانست و افزود: توجه به فعالیت های روستایی و کشاورزان در آینده نزدیک موجبات مهاجرت معکوس را نیز فراهم خواهد کرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید