Iranian Agriculture News Agency

پژمان:

قیمت مصوب مرغ برای مصرف کننده 24 هزار و 900 تومان است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: قیمت مصوب خرید مرغ زنده از سوی کشتارگاه ها 17100 تومان، درب کشتارگاه 23 هزار و 300 تومان و قیمت مرغ گرم برای مصرف کننده 24 هزار و 900 تومان است.

قیمت مصوب مرغ برای مصرف کننده 24 هزار و 900 تومان است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، حسین پژمان در چهارمین نشست کارگروه ساماندهی مرغ استان فارس تصریح کرد: تخطی از این قیمت ها جرم محسوب می شود و در صورت مشاهده این مهم با افراد خاطی بر اساس قانون برخورد خواهد شد.

 وی با بیان اینکه سازمان‌های جهاد کشاورزی، صمت و اداره کل تعزیرات حکومتی استان با متخلفان به طور قاطع برخورد می‌کنند، ابراز کرد: اولین قدم نسبت به حذف مرغدار از سامانه سماصط اقدام می شود.

پژمان اظهار کرد: نمایندگان سازمان‌های جهاد کشاورزی و صمت و اداره کل دامپزشکی به صورت ثابت در کشتارگاه ها مستقر شده اند و همه فعالیت ها از زمان ورود مرغ زنده تا خروج مرغ گرم و ارسال به مراکز توزیع را صورت جلسه می‌کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: اتحادیه کشتارگاه های مرغ این استان نسبت به تحویل مرغ زنده از مرغداران به قیمت مصوب 17 هزار و یکصد تومان اقدام و بر اساس لیست ارسالی از سازمان جهاد کشاورزی استان فارس نسبت به توزیع آن در سطح استان فارس مبادرت ورزد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید