Iranian Agriculture News Agency

پیام رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی به مناسبت روز ملی منابع انسانی

ضرورت رویکردهای نوآورانه با هدف ارتقای بهره وری منابع انسانی و تعالی سازمان

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی همزمان با ۲۵ فروردین‌ماه «روز ملی منابع انسانی» با صدور پیامی بر ، ضرورت رویکردهای نوآورانه با هدف ارتقای بهره وری منابع انسانی و تعالی سازمان تاکید نمود.

ضرورت رویکردهای نوآورانه با هدف ارتقای بهره وری منابع انسانی و تعالی سازمان

 به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی،  متن کامل پیام  اکبر فتحی به شرح زیر می باشد:

سرمایه انسانی؛ یکی ازحیاتی ترین وارزشمندترین منابع وباعث تحقق اهداف هرسازمان است و استفاده صحیح از توانمندی آنها سبب افزایش بهره وری و توسعه سازمان گردیده، با غلبه برضعفها، فرصتها را به بهترین شکل به خدمت گرفته ودستیابی به اهداف را تسریع بخشیده و می تواند قوتهای درونی و فرصتهای برونی را به بهترین شکلی به خدمت سازمان درآورد.

ارتقای سرمایه‌ ‌انسانی و افزایش کارایی آن، بی‌شک به افزایش بهره‌وری سازمان منجر می‌شود و تمام سازمان‌ها برای برخورداری از عملکرد مناسب و دستیابی به اهداف استراتژیک خود نیازمند سرمایه‌ انسانی توانمند هستند.

25 فروردین روز ملی منابع انسانی در تقویم ، تلنگری بیدارکننده برای همه مدیران خصوصی و دولتی در سطوح مختلف خرد وکلان به ویژه مدیران بخش کشاورزی بوده تا یادآوری کند که ایجاد سازمانها برای نجات جوامع بشری از خطرها و بحرانهاست واگر نتوانیم دانش، مهارت و انگیزه منابع انسانی را به هم افزایی و بهره‌وری برسانیم در پیشگاه الهی، در پیشگاه ملت، سرمایه‌گذاران، بهره برداران بخش کشاورزی و دیگر ذی نفعان سازمان‌، مسئول و پاسخگو خواهیم بود.

آن روی سکه‌ این نامگذاری، حاوی پیامی روشن به نیروهای شاغل در سازمانهای خصوصی و دولتی کشور است؛ پیامی سرشار از امید به آینده و بیدارکننده حس مسئولیت پذیری و اعتماد به نفس و باید گفت هریک از ما به عنوان بخشی از بدنه انسانی سازمان، همچون سلول‌ هایی در هماهنگی با تمامیت بدن‌واره سازمانی فعالیت می‌کنیم و مسئولیتی اساسی در حیات و رشد این سازمان زنده بر عهده داریم .

یکی از بزرگترین آفت هایی که سازمان ها را تهدید می کند، گرفتار روزمرگی شدن و عدم بازنگری در رویکردها به ویژه در حوزه منابع انسانی است و این مطلب، ضرورت رویکردهای نوآورانه را با هدف ارتقای بهره وری منابع انسانی و تعالی سازمان، یادآور می سازد.

اینجانب ضمن عرض تبریک حلول ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات، ۲۵ فروردین روز ملی منابع انسانی را به  همه همکاران پرتلاش سازمان تبریک عرض نموده، امیدوارم کلیه همکاران با تلاش، عزم راسخ و توکل به خداوند متعال در سالی که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) سال" تولید، پشتیبانی ها و مانع زدائی ها"  نامگذاری شده  راهگشاترین برنامه هاو راهکارها را جهت  ارتقاء جایگاه سازمان و به تبع آن  سربلندی ایران اسلامی اتخاذ و بکار گیرند و با تدبیر و تلاش یکایک شما سروران گرامی، افق های روشن تری را در این حوزه به نظاره بنشینیم.

اکبر فتحی

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید