Iranian Agriculture News Agency

پرداخت یارانه نهال به متقاضیان احداث باغ در داراب

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان داراب گفت: به منظور ترویج احداث باغ های استاندارد و همچنین تغییر الگوی کاشت در شهرستان به افراد واجد شرایط برای تامین نهال و اندام تکثیری شناسنامه دار یارانه پرداخت می شود.

پرداخت یارانه نهال به متقاضیان احداث باغ در داراب

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، احمدرضا صالحی  با اشاره به اینکه در فصل کاشت نهال و احداث باغ‌های جدید قرار داریم، اظهار کرد: با توجه به تخصیص اعتبار ویژه به این شهرستان از کاشت نهال‌های شناسنامه دار حمایت می‌کنیم.

صالحی ابراز کرد: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده به منظور تغییر پایه های مرکبات، باغ الگویی مرکبات با پایه نارنج، پاجوش نخل پیارم به منظور ترویج کشت ارقام تجاری خرما و همچنین ترویج کشت گیاهان جدید در گلخانه های شهرستان یارانه پرداخت می شود. 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان داراب با اشاره به اهمیت تامین و کاشت نهال سالم و عاری از هر گونه آفت و بیماری و همچنین ضرورت بهره گیری از نهال‌های با ظرفیت بالقوه تولیدی بالا و احداث باغ‌های تجاری به باغداران، توصیه کرد: نهال مورد نیاز خود را از نهالستان مجوزدار خریداری نمایند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان داراب تصریح کرد: کارشناسی از باغ‌های متقاضی دریافت یارانه نهال و ارزیابی آنها توسط کارشناسان باغبانی و مسئولین پهنه شهرستان انجام می شود و باغداران متقاضی دریافت یارانه برای تشکیل پرونده می توانند به مراکز جهاد کشاورزی منطقه خود مراجعه نمایند.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید