Iranian Agriculture News Agency

فرمانده یگان حفاظت از اراضی استان البرز:

تغییر کاربری‌های غیر مجاز صورت گرفته در ایام نوروز، زیر ذره بین قانون

فرمانده یگان حفاظت از اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان البرز گفت: برخورد با کلیه تغییر کاربری های غیر مجاز صورت گرفته در ایام نوروز ۱۴۰۰ در دستور کار یگان حفاظت از اراضی قرار دارد.

تغییر کاربری‌های غیر مجاز صورت گرفته در ایام نوروز، زیر ذره بین قانون

به گزارش خبرنگار ایانا در استان البرز، سرهنگ سید مجتبی موسوی اعلام کرد با حضور و تلاش‌ تیم های گشت حفظ کاربری در اراضی، این یگان بویژه در ایام نوروز سال جدید موفق به شناسایی تعداد ۳۷۰ مورد تغییر کاربری غیر مجاز در حال انجام  در نقاط مختلف از حوزه سرزمینی شهرستان های تابعه استان شده است که ضمن توقف عملیات برای مجرمین اخطاریه قانونی صادر شده است.

سرهنگ موسوی با بیان اینکه در تماس های شهروندان عزیز با سامانه ۱۳۱ نیز تعداد ۵۰ مورد از ساخت و ساز های غیر قانونی در این ایام گزارش شده است  افزود:  با استفاده از سایر روش های کنترلی نیز هر گونه اقدام غیر قانونی دیگری چنانچه بدور از چشم مأموران صورت گرفته باشد، شناسایی می شود.

فرمانده یگان حفاظت از اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان البرز اعلام کرد در هماهنگی هایی که با حوزه‌های محترم قضایی در استان صورت گرفته است؛ با تمامی اقدامات غیر قانونی در اراضی کشاورزی و باغی استان برخورد خواهد شد.

موسوی افزود:  طی هماهنگی انجام شده  توسط مدیریت محترم جهاد کشاورزی شهرستان ساوجبلاغ با رؤسای محترم دادگستری و دادستانی این شهرستان تعداد بیش از 180 مورد قطعه بندی در تغییر کاربری های مختلف اعم إز دیوارکشی، بنا، محوطه سازی و.... با حضور و همکاری سایر دستگاههای خدمات رسان، شهرداری ها  و نیروهای انتظامی قلع و قمع گردید که در نتیجه بدست آمده مساحت 132 هکتار از اراضی  کشاورزی روستای قنبر آباد این شهرستان  از لوث تغییر کاربری غیر مجاز پاکسازی شده است.

سرهنگ موسوی با تبریک آغاز سال جدید و آرزوی سلامتی برای تمامی شهروندان در خواست کرد هر گونه تغییر کاربری غیر مجاز در اراضی را با سامانه ۱۳۱ در میان بگذارند.

 

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید