Iranian Agriculture News Agency

اطلاعیه

تمدید مهلت ثبت نام در سامانه کارا در راستای مانع‌زدایی تا پایان اردیبهشت ماه

در جهت پشتیبانی از تولیدات بخش کشاورزی مهلت ثبت نام در سامانه کارا برای صاحبان مشاغل آسبب دیده از کرونا تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری تمدید شد.

تمدید مهلت ثبت نام در سامانه کارا در راستای مانع‌زدایی تا پایان اردیبهشت ماه

به گزارش خبرنگار ایانا در خوزستان، براساس پیگیری استاندار  خوزستان و موافقت دولت در ستاد ملی کرونا و در راستای تدابیر دولت برای پشتیبانی از تولیدات بخش کشاورزی به اطلاع صاحبان مشاغل آسیب دیده از کرونا در بخش کشاورزی میرساند.

باعنایت به تمدید مهلت ثبت نام در سامانه کارا تا پایان اردیبهشت‌ماه متقاضیان جدید فرصت دارند در این سامانه ثبت نام و تسهیلات خود را دریافت نمایند.

همچنین کلیه صاحبان مشاغل آسیب دیده از کرونا که قبلاٌ در سامانه کارا جهت اخذ تسهیلات کرونا ثبت نام کرده‌ ولی تاکنون موفق به اخذ تسهیلات مذکور نشده اند در اسرع وقت برای اخذ وام خود جهت تکمیل پرونده به بانک های عامل مراجعه کنند.

ضمنا تمامی متقاضیانی که قبلاٌ از سوی بانک های عامل به دلیل اتمام اعتبارات عودت شده ویا چک برگشتی، بدهی معوقه و نداشتن ضامن و... موفق به در یافت تسهیلات نشده اند مجددا به همان بانک مراجعه و چنانچه با عدم پرداخت به هر دلیل مواجه شدند، موارد را به صورت مکتوب به مدیریت های جهاد کشاورزی شهرستان منعکس نمایند.

متقاضیانی که قبلا تسهیلات تا مبلغ 60 میلیون ریال بابت هر نفر شغل دریافت کرده اند نیز میتوانند با مراجعه به بانک های عامل مابه التفاوت تسهیلات مربوطه را تا سقف 120 میلیون ریال (موضوع بند یازده دستورالعمل ابلاغیه جدید) دریافت نمایند .

لازم به یادآوری است، این تصمیم در راستای تدابیر  دولت برای پشتیبانی از تولیدات بخش کشاورزی و مانع زدایی ها اتخاذ گردیده است

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید