Iranian Agriculture News Agency

17 فروردین نخیلات آب پخش از آب سد رئیسعلی دلواری سیراب می‌شوند

مدیرعامل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری و زهکشی استان بوشهر از رها سازی آب از سد رئیس علی دلواری از روز سه شنبه 17 فروردین بمنظور آبیاری نخیلات آب پخش خبر داد.

17 فروردین نخیلات آب پخش از آب سد رئیسعلی دلواری سیراب می‌شوند

به گزارش خبرنگار ایانا در استان بوشهر، روح الله محمدی در حاشیه بازدید از تاسیسات آبیاری شبکه آب پخش اظهار داشت: دور جدید آبیاری نخیلات شبکه آب پخش از روز سه شنبه 17 فروردین ماه با رها سازی آب از سد شهید رئیس علی دلواری و رعایت اصول صرفه جویی و مدیریت توزیع عادلانه آب آغاز می‌شود.

وی اضافه کرد: بستر سازی مناسب و عملیات اجرایی لازم از قبیل لایروبی کانال های آبیاری، مرمت و بازسازی دریچه های تنظیم و کنترل آب و نیز ساخت پل و سایر مولد ضروری در انجام هرچه بهتر برنامه توزیع عادلانه آب صورت پذیرفته است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری و زهکشی استان بوشهر تصریح کرد: آبیاری نخیلات تحت پوشش شبکه با نظارت و مدیریت شبانه روزی خواهد بود که این مهم، همکاری و مشارکت باغداران را بیش از پیش می‌طلبد.

روح الله محمدی عنوان کرد: باغداران ضمن مشارکت در اجرای دقیق تقویم آبیاری با پرداخت آب بهاء این شرکت در انجام خدمات بیشتر و مطلوب تر یاری کنند.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید