Iranian Agriculture News Agency

استاندار تاکید کرد:

برنامه ریزی برای تأمین و توزیع گوشت مرغ در ماه مبارک رمضان

استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر بررسی دلایل کمبود گوشت مرغ در بازار، تأکید کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای تأمین و ذخیره گوشت قرمز و مرغ در ماه مبارک رمضان انجام گیرد.

برنامه ریزی برای تأمین و توزیع گوشت مرغ در ماه مبارک رمضان

 به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان که با حضور اکبر فتحی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی برگزار شد افزود: اگر بررسی‌های دقیق درخصوص وضعیت بازار صورت گیرد می‌توان براساس آن برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داد تا در آینده با مشکلات مشابه مواجه نشویم.

وی ادامه داد: ضروری است اطلاعات تمام دست‌اندرکاران بازار مرغ اعم از مرغداری‌ها، کشتارگاه‌ها و فروشندگان مرغ در سامانه‌های جامع انبار و تجارت ثبت شود و دستگاه‌های مسئول برای توزیع گوشت مرغ و سهمیه‌ای که به شهرستان‌ها اختصاص می‌یابد کنترل‌های لازم را انجام دهند.

پورمحمدی خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی و با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان و ایام انتخابات، برخی افراد آگاهانه و ناآگاهانه مشکلاتی ایجاد خواهند کرد که باید مدیریت شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌ شرقی نیز گفت: ثبت اطلاعات تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان گوشت مرغ در سامانه‌های جامع انبارها و تجارت باید از سوی دستگاه‌های ذی‌ربط پیگیری و فرصتی برای این کار تعیین شود.

 علی جهانگیری اظهار داشت: باید با کسانی که به هر بهانه‌ای از ورود اطلاعات به سامانه خودداری ‌می‌کنند به صورت جدی برخورد شود.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید