Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد خبر داد

صدور 31 مجوز گلخانه در محمودآباد

مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد از صدور 24 فقره مجوز تاسیس و 7 فقره مجوز بهره برداری گلخانه از طریق سامانه سماک در این شهرستان خبر داد.

صدور 31 مجوز گلخانه در محمودآباد

به گزارش خبرنگار ایانا در مازندران، محمد هادی زاده مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد اظهار کرد: برای جلوگیری از ازدحام جمعیت و قطع زنجیره انتشار ویروس کرونا، مجوزهای تولید گل و گیاهان زینتی و سبزی و صیفی در سامانه پنجره واحد خدمات الکترونیک صادر می شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد ادامه داد: سامانه پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت جهاد کشاورزی که به سامانه "سماک" معروف است از اواخر سال ۹۵ راه اندازی شد و مجوزهای مربوط به حوزه هایی همچون تولیدات دام و طیور، شیلات، گلخانه ها و کلینیک های گیاهپزشکی از طریق این سامانه ارائه می شود.

هادی زاده حذف بوروکراسی اداری، تبادل دقیق تر اطلاعات، کاهش تردد و زمان انجام کار، ایجاد عدالت اجتماعی و افزایش قدرت نظارت را از مزایای این سامانه برشمرد.

وی تصریح کرد: از طریق این سامانه در وزارت جهاد کشاورزی، متقاضیان دریافت مجوز می توانند پیشرفت درخواست خود را به طور آنلاین از محل مورد نظر پایش کنند.

این مسئول اظهار کرد: 24 فقره مجوز تاسیس گلخانه به مساحت 4 هزار و 997 مترمربع و هفت فقره مجوز بهره برداری به مساحت یک هزار و 712 مترمربع در این شهرستان صادر شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید