Iranian Agriculture News Agency

پیشتازی بخش کشاورزی کازرون در عرصه اقتصاد مقاومتی

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون گفت: این شهرستان در ارزیابی درصد تحقق اهداف کمی پروژه های اقتصاد مقاومتی در زیر بخش های کشاورزی در سال زراعی 99-98 رتبه نخست استان فارس را کسب کرد.

پیشتازی بخش کشاورزی کازرون در عرصه اقتصاد مقاومتی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، حمید رشیدی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون  تصریح کرد: بر اساس آخرین ارزیابی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، بخش کشاورزی کازرون با تحقق 84 درصدی اهداف طرح های کشاورزی در بیش از 86 طرح مورد بررسی در بین 36 شهرستان مقام اول را به خود اختصاص داده است.

این مقام مسئول اظهار کرد: این مدیریت به منظور عملیاتی شدن طرح ها و برنامه اجرایی ارائه شده و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی با رویکرد تولید و اشتغال، نسبت به تعیین اهداف کمی و کیفی و الزامات مورد نیاز برنامه‌ریزی و برای یکایک آنها برنامه عملیاتی تنظیم و اقدام لازم را معمول داشته است.

وی با اشاره به اینکه کشاورزی عمده ترین بستر تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در شهرستان کازرون به شمار می‌رود، ابراز کرد: این شهرستان با داشتن بیش از 63 هزار هکتار زمین قابل کشت مرغوب و مستعد دیم و آبی و تولید سالانه 850 هزار تُن محصولات کشاورزی اعم از زراعی، باغی، دامی و فعالیت قریب به 20 هزار نفر بهره بردار فعال بخش کشاورزی از قطب‌های تولید محصولات کشاورزی فارس است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون بیان کرد: این موفقیت و دستیابی به اهداف تعیین شده، در پرتو الطاف الهی به لحاظ وجود پتانسیل‌های فراوان در شهرستان کازرون و تلاش و استقبال کشاورزان از دانش روز و فنی کارشناسان است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید