Iranian Agriculture News Agency

آمادگی بخش کشاورزی در تحقق شعار سال

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری در دیدار نوروزی با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهرکرداز اهتمام و آمادگی جهاد کشاورزی برای تحقق شعار "جهش تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها" خبر داد.

آمادگی بخش کشاورزی در تحقق شعار سال

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله زمانی در دیدار بانماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد ضمن ابراز خوشبختی از دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان، سال جدید را به ایشان تبریک گفت و آمادگی سازمان جهاد کشاورزی استان و ادرات تابعه برای تحقق شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری سال "تولید ، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی ها" نام‌گرفته است را اعلام داشت.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان با اشاره به اینکه کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی در تحقق شعار سال نقشی مهم دارند تأکید کرد: برداشتن موانع و پشتیبانی‌ها وظیفه و اولویت اصلی است که در چند سال گذشته نیز بر این مهم تأکید شده است.

همچنین نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه شهرکرد ضمن خوش‌آمد گویی و تبریک سال نو گفت: خداوند خالق جهان است و ما باید وظیفه الهی خود را انجام دهیم تا آرامش داشته باشیم. چراکه مومن باورمند و معتقد به خدا از غیر خدا هراسی ندارد، با اتکا به خداوند کار خود را انجام می‌دهد و ترس و هراسی ندارد و  بیانگر  باور توحیدی است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در ادامه توصیه کرد که سال جدید را با همین نگاه توحیدی شروع کنید تا یک زندگی سراسر آرامش را تجربه کنید.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید