Iranian Agriculture News Agency

فرمانده یگان حفاظت از اراضی استان البرز:

شناسایی ١٨۵ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی استان البرز

فرمانده یگان حفاظت از اراضی کشاورزی استان البرز از شناسایی ١٨۵ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی استان و صدور اخطاریه برای متخلفان از ابتدای تعطیلات نوروزی سال جدید خبر داد.

شناسایی ١٨۵ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی استان البرز

به گزارش خبرنگار ایانا در استان البرز، سرهنگ سید مجتبی موسوی با اعلام این خبر گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی سال جدید تا کنون ١٨۵ مورد تغییر کاربری غیرمجاز شناسایی شده است؛ که برای ۲۰ مورد توقف عملیات صادر شده و ۱۲ مورد ادوات تغییر کاربری نیز توقیف شده است.

فرمانده یگان حفاظت از اراضی سازمان جهاد کشاورزی البرز با اشاره به اینکه سودجویان و متخلفان در ایام تعطیلات نوروزی اقدام به تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی می کنند، با استقرار اکیپ های گشت حفظ کاربری اراضی و رصد گزارش های دریافتی از سامانه ۱۳۱، از تخلفات احتمالی جلوگیری می شود.

موسوی با بیان اینکه در تعطیلات نوروزی ۱۴ گروه برای حفاظت از اراضی کشاورزی استان در آمادگی کامل قرار دارند، افزود: اکیپ های گشت حفظ کاربری تا پایان روز ۱۴ فروردین ماه و با هدف حفظ عرصه های کشاورزی مشغول پایش اراضی و شناسایی ساخت و سازهای غیر مجاز بوده و  تشریفات قانونی جهت قلع و قمع در راستای اجرای تبصره ۲ از ماده ۱۰ قانون حفط کاربری در اولویت قرار خواهند گرفت.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید