Iranian Agriculture News Agency

پیام رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان به مناسبت ولادت حضرت ولی عصر (عج)

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان طی پیامی ولادت خجسته منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) را تبریک و هفته سربازان گمنام امام زمان را گرامی داشت.

پیام رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان به مناسبت ولادت حضرت ولی عصر (عج)

به گزارش خبرنگار ایانا در خوزستان، خدارحم امیری زاده رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان طی پیامی  ولادت خجسته منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) را به همه آزادگان جهان، هم‌استانی‌های عزیز و خانواده بزرگ جهاد کشاورزی تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام وی:

بسم الله الرحمن الرحیم

مژده ای دل که مسیحا نفسی می‌آید                                         که ز انفاس خوشش بوی کسی می‌آید

 فرهنگ شیرین و پرفروغ  انتظار و عرض ارادت قلبی و خالصانه به آخرین معصوم بزرگوار از خاندان طیب و طاهر عصمت و طهارت (علیهم السلام) بارقه درخشانی از امید است برای منتظران و یاوران واقعی آن حضرت. 

   نیک می دانیم که اعتقاد به وجود منجی در تمامی ادیان از جایگاه ویژه ای برخوردار است.آنجا که خداوند سبحان در قرآن کریم در سوره نور آیه 55 می فرماید: "خداوند به کسانی از شما که ایمان آورده و عمل صالح انجام داده­اند وعده می دهد که آنان را به یقین جانشین روی زمین خواهد کرد، همانگونه که پیشینیان را جانشینی روی زمین بخشید".

  اینجانب فرا رسیدن 15 شعبان المعظم ولادت خجسته حضرت مهدی موعود (عج) و هفته سربازان گمنام امام زمان را حضور مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، تمامی مردم آزاده جهان، هم استانی های عزیز و خانواده بزرگ جهاد کشاورزی استان تبریک و تهنیت عرض نموده و ضمن دستمریزاد و خدا قوت به کادر عزیز و زحمتکش بهداشت و درمان برای مجاهدت­های بی مانندشان طی یک سال و اندی اخیر، خواهان محو کامل کرونا ویروس در سایه توجهات این امام همام و عزت و سلامت همگان هستم.

  امید آنکه با استعانت از ایزد منان و برکت وجود مبارک حضرت قائم (عج) در «سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها» عزت و سربلندی بیش از پیش ایران اسلامی را رقم بزنیم.

خدارحم امیری زاده

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان

15 شعبان المعظم 1442

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید